Вчитель початкових класів

Вчитель початкових класів
Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Початкова школа - своєрідна перша нота шкільного життя Що може буть дорожче, ніж дитя, Якого любиш ти до забуття? Але піднять його на власні ноги - для цього треба все життя

середа, 1 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання (середа 01.04)


01.04    Літературне читання
Урок позакласного читання
 Тема      Казки зарубіжніх   письменників. Шарль Перро  «Прянична хатка»
Сьогодні ми познайомимось із відомим казкарем. 
Казки Шарля Перро  ви читали або вам читали ваші батьки: «Попелюшка», «Кіт у чоботях», «Червона шапочка»  і  т.д.
  Короткі відомості із біографії
Шарль Перро
      Шарль Перро – французький поет. Народився 12 січня 1628 року в Парижі в сім’ї парламентського судді. Був молодшим з семи дітей. Сім’я Перро намагалася забезпечити дітей хорошою освітою, тому у віці восьми років Шарль був відправлений у коледж на північ Франції.
       1697 році з’явилася збірка «Оповідання моєї матінки Гуски», до якого увійшли 7 перероблених народних казок.
      У 1672 році Перро одружився на 19-річній Марі Гішон, яка померла у 1678 році після народження дочки і трьох синів. Після смерті дружини себе присвятив вихованню дітей. Помер великий казкар 16 травня 1703 року.
       Популярні казки Перро: «Попелюшка», «Кіт у чоботях», «Червона шапочка», «Спляча красуня», «Синя борода» і т.д.
Словникова робота
      Убога хата -    бідна, в нестатках.
      Хащі -   густі ліси, кущі.
      Ласощі -  солодкі кондитерські вироби.
      Родзинки -  сушені ягоди винограду.
       Марципан — тісто з товченого мигдалю, горіхів з цукром; кондитерський виріб із такого тіста.
      Лимонад - прохолодний кисло-солодкий напій.
      Щілина - вузький довгастий отвір, шпара, дірка.
      Зловтішалася - раділа від того, що комусь робить зло.
      Шахрай — той, котрий дурить інших, зловживаючи їх довірою, в корисливих цілях, обманщик.
Читання казки
Релаксація
«Вухо, ніс»
-Лівою рукою візьміться   за кінчик носа,       а правою за протилежне вухо,     -     одночасно змінюємо положення рук.
Домашнє завдання читати казку і встановити послідовність ( на чорновичку записуємо лише цифри, фотографуємо і відправляємо у вайбер на мою сторінку)
                                                                          «Будь уважним»
                                                                      (встановити послідовність)
                  Голодні діти кинулися до чудесної хатинки.
                  Давно колись у старій убогій хатині на узліссі жили брат і сестра, Жан і Марі.
                  Діти вибігли з пряничної хатинки й щодуху помчали геть від неї.
                  А про лиху відьму, що жила в глухому лісі, ніхто більше ніколи не чув.                                                                   
                  Єдиними ласощами дітей були ягоди.
                  Якось діти, збираючи гриби та ягоди, дуже захопились і не помітили, як настав вечір.
                  І відьма почала відгодовувати Жана.
                  Однак щойно двері хатинки зачинилися за дітьми, бабуся з доброї та привітної перетворилася на лиху відьму.



математика 


01.04     Тема        Вивчені випадки ділення круглого числа на кругле способом добору.
Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів задач
(арифметичні дії першого і другого ступенів)

  — Сьогодні на уроці ми узагальнимо вивчені випадки ділення круглого числа на кругле способом добору, продовжимо роботу над складеними задачами.

  Робота за підручником (с. 131)
         Завдання 857. Усне розв'язування кругових прикладів.
 Ознайомлення з правилом
Щоб поділити число, яке закінчується нулями, на 10, потрібно в цьому числі відкинути справа один нуль. Щоб поділити число, яке закінчується нулями, на 100, потрібно в цьому числі відкинути справа два нулі.
         Завдання 858. Письмове виконання завдання з коментуванням правил
60 : 10 = 6             800 : 10 = 80       1000 : 10 = 100
300 : 100 = 3        100 : 10 = 10        500 : 100 = 5
         Завдання 859
Учні виконують ділення способом добору: 1-й стовпчик — з коментуванням, решта прикладів — самостійно.
60 : 20        90 : 30       
600 : 200    900 : 300   

          
         Завдання 860 (1 рівняння)
Учні колективно складають і самостійно розв’язують рівняння,
х • 100 = 200        200 : х = 100
         Завдання 861
—      Про що йдеться в задачі?
—      Запишіть задачу коротко.
2 блен. за 6 хв. 60 скл.
1 блен. за 7 хв. — ?
За коротким записом поясніть числа задачі і питання.
Поміркуйте, що достатньо знати, щоб відповісти на питання задачі?
Складіть план розв’язання задачі.
1) Скільки склянок фреш-соку можна виготовити двома блендерами за 1 хв?
2) Скільки склянок фреш-соку можна виготовити одним блендером за 1 хв?
3) Скільки склянок фреш-соку можна виготовити одним блендером за 7 хв?
— Запишіть розв’язання задачі.
1) 60 : 6 = 10 (скл.) — можна виготовити двома блендерами за 1 хв;
2) 10 : 2 = 5 (скл.) — можна виготовити одним блендером за 1 хв;
3) 5 • 7 = 35 (скл.)
Відповідь: 35 склянок фреш-соку можна виготовити одним блендером за 7 хв.
        
         2. Самостійна робота із наступною самоперевіркою
1000 :200       120 : 20       800 :200
600 :200         400 :200      420 :30
210 :30           240 :30        720 :40

         3. Розв'язування логічної задачі
         Завдання 863
Сергійко взяв 3 монети. Якими могли бути ці монети, якщо Сергійко взяв 20 к.? (10 к., 5 к., 5 к.)

 ПІДСУМОК УРОКУ
Що треба зробити, щоб поділити число, яке закінчується нулями, на 10?
Що треба зробити, щоб поділити число, яке закінчується нулями, на 100?

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 131, завдання 864; 865.

Українська мова 

 Розвиток зв язного мовлення
01.04       Тема ТВІР-ОПИС ЛЮДИНИ З ВИКОРИСТАННЯМ ПОРІВНЯНЬ
 
— Що таке порівняння?
Порівняння — це художній засіб, що полягає у поясненні одного явища за допомогою іншого, надзвичайно подібного до нього.
— Навіщо вони потрібні?
— У порівнянні потрібна авторові риса є дуже яскравою.
— Спробуйте додати влучне слово.
Бавиться, ... (як дитина).
Бистрий, ... (як думка).
Бігає, ... (як ошпарений).
Білий, ... (як сніг).
Витріщив очі, ... (як баран на нові ворота).
Дав, ... (як кіт наплакав).
Кричить, ... (наче його ріжуть).
Лагідна, ... (як мати рідна).
Боягузливий, ... (як заєць).
Кучерявий, ... (як баран).
Маленьке, ... (як мишеня).
Крутиться, ... (як білка в колесі).
Злий, ... (як тигр).
Мовчазний, ... (як риба).
Надувся, ... (як індик).
— Як ви гадаєте, звідки беруться порівняння?

— Дехто вважає, що порівняння необхідні лише письменникам та поетам. А ось звичайним людям у буденному житті вони зовсім не потрібні. Це твердження неправильне!
• На прийомі у лікаря пацієнт, описуючи свої відчуття, обов’язково вдасться до порівнянь: «Серце болить, ... наче в кулак його хто стискає...».
• Бабуся, пояснюючи внучці, як готувати тісто для млинців, порівнює: «Воду додаєш до тих пір, поки тісто не стане схожим на густу сметану».
• Мама втомлено осмикує не в міру жвавого малюка: «Досить вже стрибати, ніби заєць!».
— Сьогодні на уроці ми будемо складати текст-опис з використанням порівнянь.
 Розповідь  з елементами бесіди
— Відгадайте загадку і дізнайтеся, про кого говоритимемо на уроці.
• Хто нас, діток, міцно любить?
Хто нас ніжно так голубить?
Як ми хворі — цілі ночі
Не стуляє свої очі.
Хто для нас пісень співає,
Хто в негоду забавляє.
Ніжна, лагідна і мила,
На цей світ нас народила.
Я до неї пригорнуся,
Це ріднесенька... (матуся).

 СКЛАДАННЯ ТВОРУ-ОПИСУ ЛЮДИНИ З ВИКОРИСТАННЯМ ПОРІВНЯНЬ
 Гра «Порівняй»
— Доберіть влучні порівняння «Моя мама, мов...».
2. Підготовка до написання твору
— Про що можна написати?
• Описати матусин портрет: очі, волосся, голос, ходу.
• Як мама піклується про рідних.
• Чим мама любить займатися у вільний час.
— Які знання вам знадобляться для того, щоб написати твір?
— Ми знаємо, що необхідно скласти план твору, визначити головну думку твору, визначити тип тексту.
3. Складання плану твору
— Про що ми розкажемо у зачині? (Потрібно назвати маму і висловити загальне враження.)
— Про що розповімо в основній частині роботи? (Опишемо мамин портрет: очі, волосся, голос, ходу, характер. Доведемо, чому мамині руки можна назвати «золотими»: яку роботу мама виконує вдома, чим полюбляє займатися у вільний час. Розповімо про те, що мама — наш найкращий друг; як мама допомагає у навчанні; як ми разом з нею відпочиваємо; що ми з нею радимося з багатьох питань, довіряємо їй усі свої секрети...)
— Про що розповімо у заключній частині? (Чому ми любимо свою маму.)
5. Складання усних творів про маму
— Складіть усний твір-опис «Улюблена мама» за планом, використовуючи опорні слова «Мамин портрет», а також свої думки.
Очі
Блакитні, добрі, усміхнені, мудрі, немов небо, як озерця
Волосся
Світле, біляве, темне, русяве, немов пшениця, довге, коротке, кучеряве, блискуче, золоте, як мідне листячко
Голос
Приємний, тихий, гучний, мелодійний, співучий, немов дзвіночок
Усмішка
Радісна, весела, сумна, неповторна, щаслива, незрівняна
Хода
Легка, немов пава, немов лебідь, струнка
Руки
Ніжні, ласкаві, турботливі, теплі, приємні, працьовиті, немов крила

  ПІДСУМОК УРОКУ
— Над чим ми працювали на уроці розвитку мовлення?
— Про кого складали твір?
— Чи все вам вдалося?
 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Записати основну частину твору, у якій описано мамин портрет.





Немає коментарів:

Дописати коментар