Вчитель початкових класів

Вчитель початкових класів
Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Початкова школа - своєрідна перша нота шкільного життя Що може буть дорожче, ніж дитя, Якого любиш ти до забуття? Але піднять його на власні ноги - для цього треба все життя

четвер, 9 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання

 09. 04 Природознавство

Тема. Тематична перевірна робота.  «Тварини. Різноманітність тварин»   

   1.  Науку про тварин називають (1бал)

А біологія             Б зоологія             В географія

2. Яка група тварин найчисельніша?  (1 бал)
А птахи                 Б комахи                В звірі

3. До якої групи тварин належать дельфіни?  (1 бал)
А риби                   Б звірі                     В земноводні

4. Встанови відповідність між назвою тварини та її групою (3 бали)
Страус                          плазун
Черепаха                      риба
Богомол                       комаха
Акула                           птах
5. Розподіли тварин на групи  (3 бали)
Комахи                     Птахи                        Звірі                          Риби



Мурашка, камбала, кенгуру, лелека, муха, землерийка, метелик, кріт, колібрі, оселедець, глухар, карась.

6. Запиши  довільний ланцюг живлення в природі.  (3 бали)
__________________________________________________________________

Основи здоров я

    09.04    Тема: Доброзичливість і здоров'я                           


     Закрийте оченята. Уявіть собі найдорожчу для вас людину, подумки побажайте їй здоров’я. А тепер торкаючи один одного за плече, привітайте один одного посмішкою.

  За легендою, коли народжується дитина, Бог запалює на небі нову зірку і посилає до дитини ангела - охоронця. Уві сні ангел цілує ди­тину тричі: в чоло — аби вона зрос­тала розумною; в личко — щоб була красивою; в груди — аби здоров'я, любов та доброта вселилися в її тіло, серце та душу.
« Асоціативний кущ» - «Здоров’я» 
Здоров`я – неоціненний скарб.  Народна мудрість говорить: «Без здоров`я – немає щастя».
- Які асоціації виникають у вас із словом «здоров’я»?   ( фронтально).
З – загартування, знання
Д – доброта, дружба, доброзичливість
О – охайність ,оптимізм
Р – радість,  режим, робота
О – оптимизм
В – веселість, великодушність, ввічливість, віра
 Я– яскравість! [d1] 
- Для чого необхідне здоров’я?                                      
- Здоров`я необхідне, щоб вчитися, подорожувати, займатися спортом, допомагати оточуючим. На протязі всього існування людства здоров`я цінувалося понад усе.
4.     Гра «Мікрофон».                                                               
-Пригадаємо правила для зміцнення і збереження здоров’я.
 Правила для зміцнення і збереження здоров'я.
-         Дотримання особистої гігієни.
-         Дотримання режиму дня.
-         Заняття спортом.
-         Правильне харчування.
-         Загартовування організму.
-         Прогуляти на свіжому повітрі.
-         Подолання шкідливих звичок.
-         Доброзичливе ставлення до друзів, однокласників, членів сім'ї.
 Повідомлення теми, завдань уроку.
Учитель. Ось ми разом пригадали правила бережливого ставлення до здоров'я.
Навчимося дбати про здоров'я людей, які нас оточують – однокласники, сусіди, рідні , тобто бути добрими,  доброзичливими.
Навіть однією усмішкою можна змінити настрій, духовний стан людини.
 Бесіда.
 - Якою на вашу думку повинна бути усмішка для знаходження взаєморозуміння між людьми ? (щира, радісна, весела, добра…)
Вчитель.  Напишіть на квітках  якими   рисами повинна бути наділена людина, щоб про неї говорили тільки добре? (Оформлення на дошці .)
 .Гра «Квіткова галявина добра»                                      
 ( Доброзичливість, ВихОваність  доБросовісність поРядність, тактОвність  чеснісТь  лАска чуйність, щирість, терпіння,
 ввічливість …).  
- Яка людина може бути доброю? (Добрим може бути тільки той, хто завжди доброзичливий до людей, хто думає не тільки про себе, але й про інших. Добра людина завжди враховує інтереси інших людей.)
.
- Діти, а що означає  слово Доброзичливість?                 
 Воно утворилось із двох слів «добро» і «зичити». Доброзичливий – той, хто бажає людям добра. Доброзичливість допомагає підтримувати гарні стосунки, уникати сварок, конфліктів, які згубно впливають на здоров'я людей .
 Висновок: слід намагатися робити лише добрі вчинки, які позитивно впливають на здоров'я.                                                            
   -Як ви гадаєте, бути ввічливим до оточуючих — це теж доброзичливість і милосердя ?
   Гра: «Продовж  речення» «Чарівними словами».   
-           Зазеленіє навіть пень,
      Коли почує («Добрий день»)
-           Не бачив друга триста літ?
Скоріш скажи йому («Привіт»)
-           Розтопить серце всякого
- Сердечне слово («Дякую»)
-           Кожне слово для людей має значення
-На прощання всім кажи («До побачення»)
Учитель:  - Які ще «чарівні слова» ви знаєте? (Спасибі, будь ласка).
 - Як їх слід промовляти (з посмішкою, щиро).
Ці здавалося б, прості слова дуже потрібні нам усім. Без них душа стає біднішою. Вони мають величезне значення для самопочуття, здоров'я людей.
   - Доброта і милосердя –це  основа людського щастя.  
Хто з вас скаже, що означає бути милосердним? (Співчувати, допомагати в біді).
 Учитель. А вам подобається, коли вас дражнять?
 –Чи можна назвати таких дітей милосердними?                               
  - Якщо ваш товариш захворів, що ви зробите? (Провідайте хворого друга, допоможете виконати домашнє завдання).

  Підсумок.
Інтерактивна вправа “Острови”.
       – Кожна людина повинна робити власний вибір у житті. Подивіться на ці острови. Де ви хотіли б оселитися? Напишіть своє ім’я на смужці, приклейте на обраний острів. (На дошці плакат з островами з написами: “Друзі”, “Гроші”, “Доброта”, “Здоров’я”, “Іграшки”, “Милосердя”).
IV. Додаткове.
- Складання правил доброти:
Чи готові ви робити добро, бути доброзичливими?
Я буду допомагати меншим за себе, хворим.
Буду пробачати.
Не біду заздрити
Поважатиму працю інших
Допомагати друзям у біді
Не сміятися над каліками
Співчувати у горі, а й радіти чужому успіху              

Немає коментарів:

Дописати коментар