Вчитель початкових класів

Вчитель початкових класів
Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Початкова школа - своєрідна перша нота шкільного життя Що може буть дорожче, ніж дитя, Якого любиш ти до забуття? Але піднять його на власні ноги - для цього треба все життя

вівторок, 14 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання

Математика 14.04

Тема. Вивчені випадки ділення на двоцифрове число. Побудова прямокутника за допомогою креслярських інструментів. Складені задачі на 2—4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого і другого ступенів)


— Сьогодні на уроці ми будемо вчитися будувати прямокутник за допомогою креслярських інструментів, повторимо прийоми ділення на двоцифрове число.

IV. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ
1.     Робота за підручником (с. 137-138)
         Завдання 914. Фронтальне розв'язування кругових прикладів
         Завдання 915. Коментоване розв'язування прикладів
Учні використовують різні способи обчислення.
         Завдання 916
Під час повторення умови один учень записує коротку умову і пояснює складання рівняння. Після цього учні самостійно записують розв’язання. Один учень працює біля дошки.
90 • х = 900
х = 10
         Відповідь: 10 лавок закупили.
         Завдання 917. Самостійне виконання завдання
Один учень працює біля дошки.
         Розв’язання
1) 27 + 81 = 108 — друге число;
2) 108 : 27 = 4 (раз)
         Відповідь: у 4 рази число більше за перше.
         Завдання 918. Колективне розв'язування задачі
                            Було — 63 кв.
                            Заселили — 9 пов. по 3 кв.
                            Залишилось — ?
         Розв’язання
1) 3 • 9 = 27 (кв.) — заселили;
2) 63-27 = 36 (кв.)
         Відповідь: 36 вільних квартир у будинку.
         Завдання 919
                            За книжку — 48 грн
                            За ручки — на 20 грн менше, 4 руч. по ? грн
1) 48 - 20 = 28 (грн) — вартість ручок;
2) 28 : 4 = 7 (грн)
         Відповідь: 7 грн коштує одна ручка.
         Завдання 920. Практична робота.
Побудова прямокутника за допомогою креслярських інструментів
Під час виконання практичної роботи учні користуються пам’яткою.
         Пам'ятка «Побудова прямокутника»
1) Будую прямий кут.
2) Відкладаю на сторонах кута довжину 6 см і ширину прямокутника 4 см, одержую ще дві вершини.
3) Будую ще два прямі кути, вершини яких збігаються з отриманими точками.
4) Відкладаю на сторонах кутів довжину 6 см і ширину прямокутника 4 см, одержую четверту вершину.
5) Доводжу правильність побудови: перевіряю, чи є прямим кут, отриманий у результаті побудови. Якщо так, то отриманий чотирикутник — прямокутник.
         Потім учні розрізають прямокутник на 4 частини. Наклеюють ці частини на сторінку зошита так, щоб отримати прямокутник.
2.     Обчислення значень виразів
624 - 218         732 - 261               230 - (44 + 56)
524 + 83          74 + 574                 800 – 230 + 54
639 - 284         381 - 84                  670 - (28 + 72)
         3. Офтальмологічна пауза
         4. Розв'язування логічної задачі
         Трьом чоловікам разом 170 років. Перший із них на 16 років старший за другого, а другий на 20 років старший за третього. Скільки років кожному?
         Розв’язання
1) 170 - (20 • 2 + 16) = 114 (років)
2) 114 : 3 = 38 (років) — третьому чоловікові;
3) 38 + 20 = 58 (років) — другому чоловікові;
4) 58 + 16 = 74 (роки) — першому чоловікові.

V. ПІДСУМОК УРОКУ
— Як побудувати прямокутник за допомогою креслярських інструментів?

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
С. 138, завдання 921; 922.

 Літературне читання 14.04

Тема.  Євген Гуцало "Прелюдія весни"



Немає коментарів:

Дописати коментар