Вчитель початкових класів

Вчитель початкових класів
Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Початкова школа - своєрідна перша нота шкільного життя Що може буть дорожче, ніж дитя, Якого любиш ти до забуття? Але піднять його на власні ноги - для цього треба все життя

понеділок, 13 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 13.04 2020

Літературне читання

Тема. Казка живої природи. Тамара Коломієць «Березень»
  
I. Організаційний момент
II. Мовленнєва розминка
1. Фонетична зарядка
— Як капає дощ? (Кап-кап-кап)
— Як гуркоче грім? (Гр-гр-гр)
— Як гуде машина? (Гу-у-у)
— Як дзижчить комарик? (Дз-дз-дз)
— Дмухнімо на кульбабу.
2. Робота над скоромовкою
— Прочитайте скоромовку мовчки; хором повільно; весело, з почуттям гумору; в швидкому темпі, ніби ви біжите до автобуса, а автобус поїхав; виділяючи голосом дієслова.
Хом’ячок наш захворів —
Хтось холодним напоїв.
Хом’ячкові нудно в ліжку,
Ходить в гості сіра мишка.
III. Перевірка домашнього завдання
Конкурс на краще виразне читання тексту.
Робота в групі. Розігрування веснянок та гаївок.
IV. Мотивація навчальної діяльності.
Повідомлення теми і мети уроку
— Відгадайте загадку.
- Як його бурульки бачать,
Неодмінно гірко плачуть,
Бо не сам у гості ходить,
А весну до нас приводить. (Березень)
— Сьогоднішній урок ми присвячуємо першому місяцю весни — березню.
V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу
1. Цікаво знати!
— Перший весняний місяць має кілька назв.
У березні починає рухатися сік — тож і кажуть: «місяць-соковик». «Березоль», бо на березах розпускаються бруньки. «Сухий» — де-не-де підсихає ґрунт. «Різнопогодник», бо березень примхливий: то дощ, то сніг, то мороз.
Прикмети
- Якщо граки прилетіли прямо на гнізда — буде гарна весна.
- Довгі бруньки на деревах — спізниться літо.
- Гуси з вирію високо летять — води буде багато, а низько — мало.
- Побачив шпака — знай: весна біля порога.
- Хмари пливуть високо — буде гарна погода; коли ж надвечір ущільнюється й сильнішає вітер — на потепління.
- Перший грім при північному вітрі — бути холодній весні, східному — сухій, західному — мокрій.
- З берези багато соку — літо буде дощовим.
- Довгі бурульки — на довгу весну.
- Проліски й підсніжники розкривають пелюстки — на гарну погоду, закривають — на негоду.
- Черемха зацвітає перед останніми весняними приморозками.
- Коли дуб раніше від ясена розпустився — на сухе літо.
Прислів’я
- У березні сім погод надворі: сіє, віє, крутить, мутить, рве, зверху ллє, знизу мете.
- Сухий березень, теплий квітень, мокрий травень — буде хліба врожай.
- Березень у зими кожух купив, а на третій день продав.
- Березень березовим віником зиму вітає.
2. Опрацювання вірша Тамари Коломієць «Березень» (с. 162)
1) Виразне читання вірша вчителем.
— Назвіть головних персонажів вірша.
Фізкультхвилинка
2) Словникова робота.
Читання стовпчиків слів у парах
Алеї                 низькі                     сукні
з розбігу         вітрила                    послать
всюдихід        усміхнулася            забриніли
припливла     не забризкаєш         недогляд
— Прочитайте іменники, дієслова. Прочитайте слова з м’якими приголосними.
3) Виразне читання вірша учнями.
4) Аналіз змісту вірша з елементами вибіркового читання.
— Коли і як припливла весна?
— Як зустрів її прихід березень?
— У яких рядках весна і березень змальовані, як живі істоти?
— Як ви зрозуміли виділені речення?
— З яким почуттям та інтонацією слід прочитати слова березня?
5) Гра «Добери риму».
Кригу — розбігу; весла — весна; до неї — алеї;  не зміг — до ніг; сніги — луги; не свари — бери; всюдихід — чобіт; схочеш — замочеш; весна — човна; беріз — сліз.
6) Робота за ілюстрацією.
— Яким художник зобразив березень?
— Як він одягнений?
— Що у нього на голові?
— Який вираз обличчя?
VI. Підсумок уроку

Математика 


Тема. Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення. Задачі на знаходження четвертого пропорційного.

- Сьогодні ми продовжимо ділить на двоцифрове число способом послідовного ділення.
Каліграфічна хвилинка
-          Знайдіть закономірність і продовжіть ряд чисел
400, 440, 480, … , … , … ,… .
900, 860, 820, … , … , … , … .
17, 34, 51, … , … , … , … .
Завдання -  знайдіть частку способом послідовного ділення.
Пригадайте, як виконали ділення:
64 : 16 = 64 : (8 * 2)= (64 : 8 ) : 2 = 8 : 2 =4
90 : 15 =       96 : 16 =        75 : 15 =           600: 300 =  48 : 12=
Рівняння  
25 * х = 100 – 25                        ( 80 + 16 ) : х = 24
25 * х = 75                                      96 : х = 24 
 продовжуєте  далі розв язувати рівняння
Робота над задачею 908
За 5 пар рукавичок заплатили 55 грн. Яка вартість  семи таких рукавичок?
(відповідь 77 грн коштують 7 пар рукавичок)
Задача 909
 4 робітники за 5 робочих днів розпиляли на дошки 240 колод. За скільки днів 2 робітники розпиляють 192 такі колоди?
 4 робітники
За 5 днів
240 колод
2 робітники
?
192 колод
 Ці всі завдання 10 балів, хто бажає 12 балів розв яжіть ще таку
Учні виїхали на екскурсію  трьома автобусами. У перший автобус сіло 28 учнів, у другий – 29 учнів, а в третій – 33. Чи можна було розмістити учнів порівну?
Домашнє завдання один номер за вибором 911, 912 або 913

Українська мова 
Тема Родові закінчення прикметників



Немає коментарів:

Дописати коментар