Вчитель початкових класів

Вчитель початкових класів
Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Початкова школа - своєрідна перша нота шкільного життя Що може буть дорожче, ніж дитя, Якого любиш ти до забуття? Але піднять його на власні ноги - для цього треба все життя

пʼятниця, 17 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 17.04

17.04 Природознавство

Тема уроку: Організм людини. Система органів тіла людини та їхнє значення для життя людини.



Повідомлення теми і завдань уроку.
-         Відгадайте загадку:
Зранку ходить на чотирьох, удень на двох, увечері на трьох.
-         Про рослини, тварини, гриби, дроб'янки ми вже дізналися на попередніх уроках природознавства. А сьогодні поговоримо про людину, її відмінність від інших живих організмів.
Працювати будемо за таким планом:
1.                 Чим людина подібна до інших живих організмів?
2.                 Відмінність людини від тварини.
3.                 Органи тіла людини.
4.                 Яке значення для організму має шкіра?
5.                 Чому шкіра потребує догляду?
 Вивчення нового матеріалу.
1. Побудова асоціативного куща.
-         Слово людина вам зустрічається досить часто у повсякденному житті. А що ви можете розповісти про людину? (Відповіді дітей)
Закріплюю на дошці підготовлене унаочнення у формі куща. Отже, перед очима  дітей виникає (за їхніми відповідями) цікавий “кущ”, на “гілках” якого знаходяться картки зі словами.

ЧАСТИНА
ПРИРОДИ
ЖИВИЙ
ОРГАНІЗМ
СУСПІЛЬНА
ІСТОТА


ЛЮДИНА


ЛІТЕРАТУРНИЙ ГЕРОЙ
ОСОБА, ЩО ПРАЦЮЄ
ГРОМАДЯНИН КРАЇНИ


2. Словникова робота.
Робота в парах.
-         Уявіть собі, що ви автори тлумачного словника і вам потрібно придумати визначення слова людина. (Відповіді дітей)
-         А тепер послухайте, як пояснює значення цього слова тлумачний словник.
Людина – суспільна істота , що має свідомість, володіє членороздільною мовою, виробляє і використовує знаряддя праці.
3. Розповідь учителя з елементами бесіди.
-         Людина – найскладніше творіння живої природи. З багатьох поглядів вона абсолютно унікальна. Вона ходить на двох ногах. Її пальці здатні виконувати найтонші точні рухи, у неї дуже складний мозок. Завдяки цьому вона займає особливе місце у природі.
 - Чому людина – живий організм?
 - Чим вона відрізняється від інших живих організмів?
 - А чи замислювалися ви над тим, звідки походить людина?
 - У світі існують різні точки зору. Одні стверджують, що людина походить від  людиноподібних мавп. Інші кажуть, що людину створив Бог.

Знайомство з органами тіла людини.
 - Відгадайте загадки
Все життя один одного обганяють,
А випередити не можуть. (Ноги)

У двох матерів по п’ять синів,
І всім одне ім’я.  (Пальці)

Одне одного не бачать,
Але можна їм пробачить:
Нерозлучні довгі роки,
Хоч розбіглись в різні боки. (Очі)

Що воно за штука,
Що день і ніч стука? (Серце)
На червоній перекладинці
Білі курочки сидять. (Зуби)

-                     Яку загальну назву можна дібрати до відгадок?
-                                                                                                                                                                         Які ще органи тіла людини ви знаєте?
-                                                                                                                                                                         Яку роботу вони виконують?
-                     Всі органи тіла людини тісно взаємопов’язані між собою і становлять злагоджений організм. Якщо пошкоджений якийсь орган тіла, це завдає багато прикростей і неприємностей усьому організму.

4. Робота з підручником. (Робота в групах)

 „Людина – живий організм”.
                   1. Чим організм людини подібний до інших живих організмів?
                   2. Чим людина відрізняється від тварини?
 „Організм людини”
1.     З чого складається організм людини?
2.     Чим між собою розрізняються органи тіла людини?
3.     Які органи керують злагодженою роботою організму людини?
   „Шкіра – захисник організму”

1.     Яке значення для організму має шкіра?
2.     Яке значення для організму має виділення шкірою поту і жиру?
 „Бережи шкіру”

1.     Чому шкіра завжди має бути чистою?
2.     Як треба діяти при ушкодженнях шкіри?
3.     Як треба загартовувати шкіру?

Словникова робота.
Організм – будь-яка жива істота; фізична або психофізична будова живого тіла, живої істоти.
Лупа – оптичний прилад, який являє собою двояко опукле збільшувальне скло в оправі.
V. Фізкультхвилинка.
VІ.  Закріплення вивченого матеріалу.
1.     Відповіді на питання.
-         Назвіть органи тіла людини.
-         Чим вкрите наше тіло?
-         Яке значення шкіри для організму?
-         Чому шкіру треба мити теплою водою з милом?
-         Для чого потрібне загартовування?
-         Яких правил слід дотримуватися під час загоряння?

2.      Робота над прислів’ями
— Прочитайте прислів’я про здоров’я та поясніть їх зміст.

Ø У кого що болить, той про те і говорить.

VІІІ Домашнє завдання.
Опрацювати статті підручника с. 144 - 146


17.04 Математика
Тема . Самостійна робота
1.       Задача.
У буфеті було 2 мішки капусти. У першому мішку було 32 кг, а в другому – 46 кг. На обід витратили 4 відра капусти, по 7 кг у кожному. Скільки кілограмів капусти залишилося в буфеті?
2.       Знайдіть числове значення виразів:
а + б =           якщо а =76,  б = 4 
а : с =            якщо а = 76,   с = 4      
3.       Обчисліть  (* - дія множення)
    (490: (25 – 18)*2) : 10
4.       36 :3 =            80 : 2 =          100 : 5 =
320 : 4=          99 : 11 =        64 : 16 =
5.       Розв яжіть рівняння

Х : 12 = 45 – 37               х – 56 = 34 : 2 
Додаткове завдання.
На фермі 90 корів. Третю частину корів подоїли. Скільки корів ще залишилося подоїти?


Немає коментарів:

Дописати коментар