Вчитель початкових класів

Вчитель початкових класів
Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Початкова школа - своєрідна перша нота шкільного життя Що може буть дорожче, ніж дитя, Якого любиш ти до забуття? Але піднять його на власні ноги - для цього треба все життя

вівторок, 31 березня 2020 р.

Дистанційне навчання

Літературне читання

 Сьогодні ми продовжуємо опрацьовувати другу частини казки.
 1. Гра «Передбачення»
-Як на вашу думку, будуть розвиватися події в казці?
-Чи продовжиться дружба ромашки з жайворонком?
2. Словникова робота.
Дерен- верхній шар грунту вкритий травою.
Запорошений-вкритий пилом.
 3. Читання 
4. Аналіз прочитаного.
-Що почула ромашка прокинувшись другого ранку?
-Яка біда трапилася з жайворонком?
-Чому ромашка забула все чому раділа раніше?
-Як вона потрапила в клітку?
-Чому загинула пташка?
-Чи трапляється подібне у житті?
-Чому тоді твір називається казкою?

-Визначте настрій казки.
-Поміркуйте,чому автор так сумно її закінчив.
-Складіть власну кінцівку казки,використовуючи чарівні перетворення
 5. Робота над третьою частиною казки.
А)Гра «Рибки»- мовчазне читання.
-Які почуття викликали в тебе описані події?
-З якою думкою звертається автор казки до читачів?
Б)Гра «Фантазія»
-Пофантазуємо, закривши очі, про те, який би міг бути кінець казки.

  6)Вправи на розвиток техніки читання.
-В реченні всі слова злиті, а деякі не на своєму місці. Треба прочитати як найшвидше.
 
Булоквіточцішкодажайворонка.
Упташечкаклітці.
6.ПІДСУМОК УРОКУ.
-Яку казку ви  читали?
-Який ви зробили висновок з прочитаного?
-А тепер до кожної букви в назві квітки доберіть найкращі слова,які можуть охарактеризувати її чарівність.
Р-розкішні
О-особливі
М-манливі
А-акуратні
Ш-шанобливі
К-красиві
А-ароматні
Гра «Мікрофон»
-Що потрібно зробити, щоб квіти, пташки, дерева прикрашали нашу землю?
Вчитель: Пам’ятаймо, що ми - невід  ємна частинка живої природи. То ж будемо берегти її, піклуватись про неї.
Природа-рідна наша втіха,
Тож хай вона не знає лиха
Ми всі господарі природи,
Тож збережемо її вроду.

Математика 

 Ділення круглого числа на кругле способом добору (180:60).  Задачі на знаходження четвертого пропорційного

Сьогодні  продовжуємо  ділити круглі числа на кругле способом добору. Відкриваємо зошит записуємо число, класна робота
   Математичний диктант   ( 2 бала)
• Перший множник 10, другий — 4. Знайдіть добуток.
• Число 10 збільшіть у 6 разів.
• Перший множник 20, другий — 5. Знайдіть добуток.
• Ділене 800, дільник 20. Знайдіть частку.
• Ділене 200, дільник 4. Знайдіть частку.
• На яке число треба помножити 9, щоб отримати 900?

         Відповіді: (для мам) 40; 60; 100; 40; 50; 100.

Завдання 848   (1 бал)
—      Які числа треба вставити, щоб рівності стали істинними?
81 : 9 • 6 = 54       8 • 8 + 6 = 70       800 : 200 : 2 = 2

ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
         1. Робота за підручником (с. 130)
         Завдання 849.  (1 бал)  Опрацювання  матеріалу
Учні виконують з поясненням ділення круглих чисел способом добору.
Наприклад:
180 : 30 = ?
30 • 2 = 60 — число 2 не підходить;
30 • 3 = 90 — число 3 не підходить;
30 • 4 = 120 — число 4 не підходить;
30 • 5 = 150 — число 5 не підходить;
30 • 6 = 180 — число 6 підходить.
Отже, 180 : 30 = 6.
 Можна ще виконати обчислення таким способом
Наприклад:
180 : 60 = 18 дес. : 6 дес. = 3
          
         Завдання 850 ( 1 бал)
Учні складають вираз та обчислюють його значення.
(200 - 20): 20 = 9
         Завдання 851 (2 бала)
— Повторіть запитання задачі. Більше чи менше число, ніж 12, отримаємо у відповіді? Чому?
— Що треба знати, щоб відповісти на питання задачі? (Треба знати два числові значення: 1 — скільки пошиють піджаків (відомо — 8), та 2 — витрату тканини за 1 піджак (невідомо).) Якою дією відповімо на питання задачі? (Дією множення)
— Чи можна відразу відповісти на питання задачі? (Ні, тому що ми не знаємо витрату тканини на 1 піджак — це однакова величина, тому їі можна знайти за двома даними величинами 1-го випадку.)
— Що треба знати, щоб знайти витрату тканини на 1 піджак? (Треба знати два числові значення: 1 — загальну довжину тканини (відомо — 12 м), та 2 — кількість пошитих піджаків (відомо — 4 піджаки).) Якою дією відповімо на питання? (Дією ділення)
— Тепер можна відповісти на питання задачі? (Так)
— Розкажіть план розв’язання цієї задачі. (Першою дією дізнаємося про однакову величину — витрату тканини на 1 піджак. Другою дією відповімо на питання задачі, дізнаємося, скільки тканини потрібно на пошиття 8 таких піджаків.)
Після складання плану розв’язання учні записують розв’язання самостійно.
         Розв’язання
1) 12:4 = 3 (м) — витратили на 1 піджак;
2) 3 • 8 = 24 (ж)
         Відповідь: 24 м тканини потрібно на пошиття 8 таких піджаків.
          
         Завдання 853 (2 бала)
— Що треба знати, щоб відповісти на питання задачі? (Треба знати два числові значення: 1 — продуктивність праці (невідомо) і 2 — час роботи (відомо — 2 дні).)
— Якою арифметичною дією відповімо на питання задачі? (Дією множення)
— Чи можна відразу відповісти на питання задачі? (Не можна, ми не знаємо продуктивність праці.)
— Що треба знати, щоб дізнатися про продуктивність праці? (Два числові значення: 1 — продуктивність протягом 6 днів (невідомо) та 2 — на скільки сівалок більше ремонтуватимуть за 1 годину протягом 2-х днів (відомо — на 2).)
— Якою арифметичною дією відповімо на це питання? (Дією додавання)
— Чи можна відразу відповісти на це питання? (Не можна, ми не знаємо продуктивність праці протягом 6 днів.)
— Що треба знати, щоб про це дізнатися? (Треба знати два числові значення: 1 — загальну кількість відремонтованих сівалок (відомо — 42) та 2 — час роботи (відомо — 6 днів).)
— Якою арифметичною дією відповімо на питання задачі? (Дією ділення)
— Чи можна відразу відповісти на це питання? (Так)
— Далі учням пропонується скласти план розв’язування задачі і записати розв’язання по діях з поясненням.
План
1) Скільки сівалок відремонтувала майстерня за 1 день?
2) Скільки сівалок відремонтує майстерня за 1 день?
3) Скільки сівалок відремонтує майстерня за 2 дні?
         Розв’язання
1) 42 : 6 = 7 (сів.) — відремонтувала майстерня за 1 день;
2) 7 + 2 = 9 (сів.) — відремонтує майстерня за 1 день;
3) 9-2 = 18 (сів.)
Або: (42 : 6 + 2) • 2 = 18 (сів.)
Відповідь: 18 сівалок відремонтує майстерня за 2 дні.
          
Розв'язування логічної задачі (за бажанням)  3 бали
В одному мішку 48 кг борошна, а в другому — наполовину менше. Чому дорівнює чверть половини всієї муки?
         Розв’язання
Якщо в другому мішку наполовину менше, ніж у першому, то в другому мішку — половина першого.
48 : 2 = 24 (кг) — борошна в другому мішку;
48 + 24 = 72 (кг) бороніна в обох мпнках.
Чверть половини всієї муки — це її восьма частина.
72 : 8 = 9 (кг) — складає чверть половини всієї муки.
Відповідь: 9 кг.

 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
С. 130, завдання 855; 856.

Українська мова 


Тема: Прикметники – синоніми, прикметники - антоніми.  Використання їх  у звязних висловлюваннях

- Сьогодні ми будемо працювати над темою: Прикметники – синоніми і антоніми.  Використання їх  у звязних висловлюваннях

1. Прочитайте вірш, як ми будемо працювати на уроці:
Самостійно буду працювати.
Помилок не буде – факт!
І уважно мудрувати,
щоб вийшов добрий результат.

2.  Каліграфічна хвилинка
- Розшифруйте вірші і назвіть автора цих поетичних шедеврів.
Ти –те – хе – че – сень- во- ко- да- ві- з – під- тер-я- ві- во- є- ра-
Сте- я – пи- ром- ла- на- ни- до- мрі- ли- ють- ну-
Між- пи- я- ша- ра- єть- ми- ся- над- -над- ста- во- ва- до- ми- ю
Вер-чер- би- во- зе- на- ле- ка- ні- ли- ють- на

(щоб прочитати перший уривок читаємо через склад, починаючи з першого складу, щоб прочитати другий уривок, слід читати через склад, починаючи з другого складу).
- Хто написав ці уривки?
- Хто такий Т.Г.Шевченко?
- Які вірші Шевченка ви знаєте ще?
- Отже, сьогодні на каліграфічній хвилинці повторимо написання літери «Шш» і запишемо речення: Шевченко – видатний український поет і художник.

3. Бесіда
- Яку частину мови вивчаємо?
- Що називається прикметником?
- Що звеличував Шевченко в своїх творах? (оспівував Україну).

4. Завдання: відшукати в вірші слова – прикметники  з іменником, записати у зошит
 
Україна – край чудовий!
Є в нім луки, сині гори
Є ліси – густі, дрімучі.
Є високі дужі кручі,
Швидкоплинні ріки теж
І поля навкруг без меж.

 5.  Робота над утворенням слів прикметників - синонімів.
- Що називається словами – синонімами?
(синоніми – близькі за значеннями слова).
- Підібрати прикметники – синоніми до слова чудовий.
(Чудовий – прекрасний, красивий).
6.  Гра «Підбери синоніми», запиши у зошит .
підібрати слова прикметники – синоніми, використовуючи слова для довідки.
Замурзаний, хоробрий, сирий, смачний, дивовижний.
Слова для довідки: брудний, вологий, сміливий, диковинний, заяложений, мокрий, лакомий, відважний, дивоглядний, засмальцьований, чудернацький).

7.  Робота над поняттям «Прикметники –антоніми».
1. Гра «Прикметники – антоніми.  
 (Дуб високий, а кущ ….)
-          Що таке антоніми?
-          Підберіть антоніми до прикметника високий?(Дуб високий, а кущ низький.
Завдання: записати  прикметники - антоніми до поданих прикметників.

Холодний – ( гарячий)
Широкий –(вузький)
Білий – (чорний)
М’який – (твердий)
Великий – (малий
Товстий – (худий)

8. Робота над визначенням значення слів вжитих в прямому і переносному значенні.
- Прочитайте записаний текст.

Настала чарівна зима. Випав пухнастий сніг. Діти вийшли на вулицю. Вони накачали великі лапасті снігові кулі і зліпили веселого сніговика.
У дітлахів були золоті серця і грайливий вітер тріпотав дитячими чупринами.

- Завдання   виписати з текста слова, вжиті в переносному значенні. Усно пояснити значення записних слів.

  Підсумок уроку.

- Яку частину мови вивчаємо?
- Що називаємо синонімами?
- Що  називаємо антонімами?

Домашнє завдання: вправа 335

Немає коментарів:

Дописати коментар