Позакласне читання
Тема «Бережіть
природу, діти!
Сьогоднішня наша зустріч носить
пізнавальний характер. Ми будемо читати твори про природу. І, сподіваюсь, ще
більше переконаємось, що ми природі не сусіди, ми — часточка природи, і від
знань про неї і бережливого ставлення залежить і наше щасливе життя, майбутнє
всієї нашої планети Земля.
Опрацювання нового твору — п’єси-казки Анатолія Давидова «Лісовий народець»
1. Словникова робота
Хащі — густий, непрохідний ліс.
Сопілочка — український народний духовий музичний інструмент з
дерева або очерету, що має форму порожнистої трубочки з отворами.
Юннати — юні дослідники природи.
Розпач — почуття безнадії, відчай.
2. Читання та
обговорення п’єси-казки
— Хто з персонажів вам сподобався? Чому?
— Як звали казкового хлопчика-лісовичка?
— Хто його помічники?
— Знайдіть опис лісових помічників.
— За допомогою чого він збирає своїх помічників?
— Хто прийшов у гості до лісовичка?
— Яку обіцянку дали юннати Озивайку?
— Що цікавого зі світу природи розповів автор?
3. Читання
п’єси-казки за особами
Визначення основної думки
— Чого навчає казка?
— Чому потрібно берегти природу?
— Встановіть порядок подій.
·
Петько Чебрець привів
юннатів.
·
Будемо дбайливо
охороняти ліс.
·
Давненько не збирав я
своїх помічників.
Підсумок уроку
— Які твори про природу, про красу і дбайливе ставлення
до природи вам найбільше сподобалися? Хто їх автори?
— Яка основна думка об’єднує ці твори?
— Любов до природи виявляється не тільки в красивих
словах, а й у красивих учинках. Чи замислювалися ви над цим раніше?
Пам’ятайте, любі діти,
Щоб сади у нас цвіли,
Щоб літали в чистім небі
І лелеки, й журавлі,
Щоб пташки у нас співали,
І дерева підростали,
Щоб земля була у квітах,—
Бережіть природу, діти!
— Наступний урок позакласного читання проведемо за темою
«Літо красне зустрічаймо!».
Немає коментарів:
Дописати коментар