Вчитель початкових класів

Вчитель початкових класів
Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Початкова школа - своєрідна перша нота шкільного життя Що може буть дорожче, ніж дитя, Якого любиш ти до забуття? Але піднять його на власні ноги - для цього треба все життя

середа, 20 травня 2020 р.

Літературне читання

Тема. Наталя забіла «У дитячому театрі»

Завдання уроку
Розминка.
1.    Мовленнєва.
2.    Робота над скоромовкою.
Ой був собі коточок,
Украв собі клубочок – 
Та й сховався в куточок.
3.    Чистомовка.
Че-че-че, Че-че-че – Бабуся калачі пече.
Ча-ча-ча,Ча-ча-ча –Дай, бабусю, калача.
Чі-чі-чі, Чі-чі-чі –  Їж, будь ласка, калачі.

-         Сьогодні ми читаємо вірш Наталі Забіли  «У дитячому театрі»

1.    Словникова робота.
-         А чи були ви в театрі? В якому? Що таке театр?
-                       Театр - вид сценічного мистецтва, що відображає життя в сценічній дії, яку виконують актори перед глядачами, а також установа, що здійснює сценічні вистави певним колективом артистів і приміщення, будинок, у якому відбуваються вистави.

2.     Обговорення ситуацій
1 варіант. Петрик з друзями дивляться виставу. Але тут у його кишені дзвенить телефон. Що робити хлопчику?
2 варіант. Оленка прийшла на виставу до лялькового театру з мамою. Але дівчинка не встигла пообідати. А в маминій сумці лежить дуже смачна булочка. Вона так пахне! Чи можна дістати булочку Оленці та з’їсти її?
3 варіант. Клас прийшов на перегляд вистави. Місце Олега в середині ряду. До початку вистави ще 10 хвилин. Чи може хлопчик вийти? Як це зробити?
4 варіант. Закінчилась вистава. Як тільки завіса опустилась, всі глядачі кинулись мерщій до виходу. Чи правильно вчинили вони?

3.    Первинне ознайомлення з текстом. Читання вчителя.
4.    – Про що вірш?
5.    Фізкультхилинка.
6.    Словникова робота.
Тло – задній план картини, малюнка, який підкреслює, виділяє основне зображення.
Помисли – думка, що супроводжується певним наміром.
7.    Читання слів
Тло             путь
Зала           згасло
Сцена        кожен
Завіса    хоробрий
Глядачі  відкритими
8.    Читання учнями напівголоса.
9.    Зарядка для очей
10. Читання частинами вголос. Підбір інтонації.
11. В яких рядках сказано про захоплення дітей виставою? Прочитайте їх.
12. Поясніть вирази:
Відкриті серця, поринули  указку, дія розгортається, життя розквітло. Група.
13. Добери риму:
Чуття – здобуття
Серцями – морями
Слід – плід
Путі – житті
Домашнє завдання читати виразно  вірш «У дитячому театрі»

 Математика 


Тема. Множення і ділення трицифрових чисел. Закони та властивості множення й ділення. Задачі на кратне порівняння двох добутків

 Завдання уроку
— Сьогодні на уроці ми повторимо множення і ділення трицифрових чисел, закони та властивості множення й ділення.


         1. Робота за підручником (с. 171-152)
         Завдання 87.  
Учні перевіряють, чи правильно замінили додавання множенням.
2 + 2 + 2 + 2 + 2 = 2- 5 (Так)
8 + 8 + 8 + 8 = 8- 4 (Так)
10 + 10 + 10 + 10 + 10 + 10 = 10 • 5 (Ні)
13+ 13+ 13 = 13 -3 (Так)
27 + 27 = 27-4 (Ні)
81 + 81 + 81 + 81 = 81 • 4 (Так)
Учні формулюють закони та властивості множення й ділення.
а • 1 = а                а • 0 = 0
1 • а = а                 0 •  а = 0
а: 1 = а                  0 :  а = 0
а : а = 1                 На 0 ділити не можна!
         Завдання 88. Фронтальна робота
— Продовжіть твердження так, щоб вони стали істинними.
• Щоб помножити будь-яке число на 10, достатньо до цього числа справа приписати... (один нуль).
• Щоб помножити будь-яке число на 100, достатньо до цього числа справа приписати... (два нулі).
• Щоб поділити будь-яке кругле число на 10, достатньо справа у цьому числі відкинути... (один нуль).
• Щоб поділити кругле число на 100, достатньо справа у цьому числі відкинути... (два нулі).
         Завдання 89
Учні «ланцюжком» усно розв’язують приклади.
         Фізкультхвилинка
         Завдання 90. Самостійна робота
Під час перевірки учні читають приклади і пояснюють спосіб обчислення.
11•7 = 77              360:6 = 60          26•2 = 52             45:3 = 15
13•5 = 65              264:2 = 132        123•3 = 369         96:4 = 24
         Завдання 91
Учні складають план розв’язання задачі.
1) Скільки всього чарівників?
2) Скільки дітей у одного чарівника?
3) Скільки дітей у всіх чарівників?
Після цього сильніші учні, скориставшись планом, самостійно записують її розв’язання у зошити. Решта учнів розв’язують разом з учителем.
         Розв’язання
1) 3 • 3 = 9 (чар.) — усього чарівників;
2) 3 + 3 = 6 (діт.) — в одного чарівника;
3) 6 • 9 = 54 (діт.)
         Biдповідь: 54 дитини у всіх чарівників.
         Завдання 92
Під час повторення умови один учень записує коротку умову і пояснює розв’язання. Після цього учні самостійно записують розв’язання. Учитель перевіряє.

у 7 разів >
 
На 2 сукн. — по 4 м, ?                               
На 3 спідн. — по 8 м, ?
         Розв’язання
1) 4 • 2 = 8 (м) — витратила на 2 сукні;
2) 8 • 3 = 24 (м) — витратила на 3 спідниці;
3) 24 : 8 = 3 (раз.)
         Відповідь: у 3 рази більше мережива витратила швачка на спідниці, ніж на сукні.
         Завдання 93
— Яку фігуру називають квадратом?
— Чим відрізняється квадрат від прямокутника?
— Як знайти периметр квадрата?
— Що треба знати, щоб побудувати квадрат?
— Як знайти сторону прямокутника, периметр якого дорівнює 80 мм?
         2. Розв'язування логічних завдань
1) Завдання 94. Практична робота.
— На мотузці зав’яжіть 3 вузлики так, щоб кінці мотузки залишалися вільними. На скільки частин вузлики поділили мотузку? (3 + 1=4 частини)
2) Три брати за 7 хв з’їли 63 вареники. Скільки вареників з’їсть один брат за 4 хв? (Усі брати з’їдали однакову кількість вареників.)
3) Ремонт половини даху коштує 280 грн. Скільки коштує ремонт цілого даху? (280 • 2 = 560 грн)
4) Коли чапля стоїть на одній нозі, вона важить 3 кг. Скільки важитиме чапля, якщо вона встане на дві ноги? (3 кг)

ПІДСУМОК УРОКУ
— Що повторили на уроці?
— Які задачі розв’язували?

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
С. 172, завдання 95; 96.

 Українська мова

Тема Повторення вивченого. Будова слова

Немає коментарів:

Дописати коментар