Вчитель початкових класів

Вчитель початкових класів
Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Початкова школа - своєрідна перша нота шкільного життя Що може буть дорожче, ніж дитя, Якого любиш ти до забуття? Але піднять його на власні ноги - для цього треба все життя

пʼятниця, 8 травня 2020 р.

8.05 Математика
Тема.  Самостійна робота


1.       Задача (3 бала)
У  їдальню завезли 81 л молока. На сніданок витратили 1/3 частину молока, а решту розлили в баки, по 18 л у кожний. Скільки знадобилося баків?  
2.       Обчисли ( 2 бала)
56 : 14=               4 * 130=          93 : 31  =              84 – 64 : 4 =
360 : 3=               250 * 3=         800  :  40 : 2 =        32 * 3 – 20=
3.       Розв яжи рівняння ( 2 бала)
5 * Х = 90                     а – 235 = 148
4.       Накресли три відрізки: перший – 6 см, другий – у 2 рази коротший, ніж перший, а третій –на 5 см  довший,  ніж   другий.  ( 2 бала)
5.       Додаткове завдання. ( 3 бала)
Знайди :  п яту частину години, третину доби, четверту частину від 2 дм,  кількість днів    у 5 тижнях
Літературне читання


Тема.   Анатолій Костецький «Імена»

Мовленнєва розминка
1. Робота над чистомовкою
Рі-рі-рі — що ти бачиш угорі?
Рю-рю-рю — бачу ясную зорю.
Рі-рі-рі — ще що бачиш угорі?
Ря-ря-ря — небо синє, як моря.
Рі-рі-рі — ще що бачиш угорі?
Ри-ри-ри — там літають комарі.
Ра-ра-ра — з комарами мошкара.
Ра-ра-ра — розбігаймось до утра!
2. Робота над скоромовкою
Соня смажила млинці,
Ось і тісто на руці.
Як з роботи прийде тато —
Хай він з’їсть млинців багато.
3. Прочитай і зрозумій!
Хто розплутає слова ?
За струмком дзюрчить село,
Небо
В сонечко зійшло,
У ставку сплеснувся шпак,
У садку співа щупак,
Вистрибнув на півня пліт,
Кукурікнув сірий кіт,
Сіла квітка
На бджолу,
Дуб старий
Спиляв пилу...
Хто ж
Розплутає слова?!
Ви
Не зможете бува?
В. Шаройко

Повідомлення теми і мети уроку
— Сьогодні ми починаємо вивчати новий розділ.
— Прочитайте вступну статтю до розділу (с. 172).
— Як ви гадаєте, чи легко писати вірші?
— Коли ви вивчали творчість поетів, на що звернули увагу?
— Якими були поети в дитинстві?
— Що потрібно для того, щоб розвити в собі творчі здібності?
— При вивченні нового розділу спробуйте створити свої маленькі твори.
Хто зна, можливо це будуть перші творчі спроби майбутнього поета?
Сприймання й усвідомлення нового матеріалу.
Опрацювання вірша Анатолія Костецького «Імена» (с. 173)
1. Виразне читання вірша  
— Про що мріє хлопчик?
2. Словникова робота
Читання слів «луною» за вчителем: страшенно, любенята, голубникові,
безіменних.
Фізкультхвилинка
3. Виразне читання вірша учнями
— Прочитайте вірш, виділяючи голосом придумані автором назви.
— З’єднайте слова з придуманими автором назвами.
Волошка                  лопотуля
хлоп’ята і дівчата   голубинка
тополя                     любуся
бабуся                     любенята
— Поміркуйте, за якими ознаками автор волошку назвав голубинкою, дітей — любенятами, тополю — лопотулею, а бабусю — любусею?
— Які почуття він укладає в нові імена?
Читання вірша учнями «ланцюжком»
— За чим жалкує автор?
Гра «Добери риму»
Знати — ... (назвати). Любенята — ... (гуляти).
Любуся — ... (бабуся). Очі — ... (охоче).
Лопотуля — ... (почули). Нема — ... (імена).
4. Гра «Диктор телебачення»
Читати вірш, періодично відриваючи погляд від тексту, щоб подивитися на глядачів.
 Гра «Читаємо з лінійкою»
Учні читають вірш, напівприкриваючи букви лінійкою.
 Підсумок уроку
— З яким настроєм завершуєте сьогоднішній урок?
— Які завдання вам було виконувати найлегше?
— При виконанні яких завдань виникли труднощі?
— Чи вдалося їх подолати? Як саме?
 Домашнє завдання
— Спробуйте дібрати нові імена для мами, песика, ромашки, берізки.

Природознавство




Немає коментарів:

Дописати коментар