8.05 Математика
Тема. Самостійна робота
Тема. Самостійна робота
1. Задача (3 бала)
У їдальню завезли 81 л молока. На сніданок
витратили 1/3 частину молока, а решту розлили в баки, по 18 л у кожний. Скільки
знадобилося баків?
2.
Обчисли
( 2 бала)
56 : 14= 4 * 130= 93 : 31 =
84 – 64 : 4 =
360 : 3= 250 * 3= 800 : 40 :
2 = 32 * 3 – 20=
3. Розв яжи рівняння ( 2 бала)
5 * Х = 90 а – 235 = 148
4. Накресли три відрізки: перший – 6 см,
другий – у 2 рази коротший, ніж перший, а третій –на 5 см довший, ніж другий.
( 2 бала)
5. Додаткове завдання. ( 3 бала)
Знайди : п яту частину години, третину доби, четверту
частину від 2 дм, кількість днів у 5 тижнях
Літературне читання
Тема. Анатолій Костецький «Імена»
Мовленнєва
розминка
1. Робота над чистомовкою
Рі-рі-рі — що ти бачиш угорі?
Рю-рю-рю — бачу ясную зорю.
Рі-рі-рі — ще що бачиш угорі?
Ря-ря-ря — небо синє, як моря.
Рі-рі-рі — ще що бачиш угорі?
Ри-ри-ри — там літають комарі.
Ра-ра-ра — з комарами мошкара.
Ра-ра-ра — розбігаймось до утра!
2.
Робота над скоромовкою
Соня смажила млинці,
Ось і тісто на руці.
Як з роботи прийде тато —
Хай він з’їсть млинців багато.
3. Прочитай і зрозумій!
Хто розплутає слова ?
За струмком дзюрчить село,
Небо
В сонечко зійшло,
У ставку сплеснувся шпак,
У садку співа щупак,
Вистрибнув на півня пліт,
Кукурікнув сірий кіт,
Сіла квітка
На бджолу,
Дуб старий
Спиляв пилу...
Хто ж
Розплутає слова?!
Ви
Не зможете бува?
В. Шаройко
Повідомлення
теми і мети уроку
— Сьогодні ми починаємо вивчати
новий розділ.
— Прочитайте вступну статтю до
розділу (с. 172).
— Як ви гадаєте, чи легко писати
вірші?
— Коли ви вивчали творчість поетів,
на що звернули увагу?
— Якими були поети в дитинстві?
— Що потрібно для того, щоб розвити
в собі творчі здібності?
— При вивченні нового розділу
спробуйте створити свої маленькі твори.
Хто зна, можливо це будуть перші
творчі спроби майбутнього поета?
Сприймання й усвідомлення нового
матеріалу.
Опрацювання вірша Анатолія
Костецького «Імена» (с. 173)
1. Виразне читання вірша
— Про що мріє хлопчик?
2. Словникова робота
Читання слів «луною» за вчителем:
страшенно, любенята, голубникові,
безіменних.
Фізкультхвилинка
3. Виразне читання вірша учнями
— Прочитайте вірш, виділяючи
голосом придумані автором назви.
— З’єднайте слова з придуманими
автором назвами.
Волошка
лопотуля
хлоп’ята і дівчата голубинка
тополя
любуся
бабуся
любенята
— Поміркуйте, за якими ознаками
автор волошку назвав голубинкою, дітей — любенятами, тополю — лопотулею, а
бабусю — любусею?
— Які почуття він укладає в нові
імена?
Читання вірша учнями «ланцюжком»
— За чим жалкує автор?
Гра «Добери риму»
Знати — ... (назвати). Любенята —
... (гуляти).
Любуся — ... (бабуся). Очі — ...
(охоче).
Лопотуля — ... (почули). Нема — ...
(імена).
4. Гра «Диктор телебачення»
Читати вірш, періодично відриваючи
погляд від тексту, щоб подивитися на глядачів.
Гра «Читаємо з лінійкою»
Учні читають вірш, напівприкриваючи
букви лінійкою.
Підсумок уроку
— З яким настроєм завершуєте
сьогоднішній урок?
— Які завдання вам було виконувати
найлегше?
— При виконанні яких завдань
виникли труднощі?
— Чи вдалося їх подолати? Як саме?
Домашнє завдання
— Спробуйте дібрати нові імена для
мами, песика, ромашки, берізки.
Природознавство
Немає коментарів:
Дописати коментар