Вчитель початкових класів

Вчитель початкових класів
Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Початкова школа - своєрідна перша нота шкільного життя Що може буть дорожче, ніж дитя, Якого любиш ти до забуття? Але піднять його на власні ноги - для цього треба все життя

пʼятниця, 15 травня 2020 р.

15. 05 Природознавство
Тема. Шкіра. Як берегти шкіру



!5.05 Математика
Тема
Читання і запис чисел у нумераційній таблиці. Розрядний склад числа. Запис числа у вигляді суми розрядних доданків. Загальна кількість одиниць, десятків, сотень у трицифровому числі. Задачі на 2-3 дії, які містять збільшення, зменшення числа на кілька одиниць


 Завдання уроку
— Сьогодні на уроці ми вдосконалимо навички читання і записування чисел у нумераційній таблиці.
 1. Робота за підручником
Завдання 11. Математичний диктант
         Відповіді: 700; 903; 140; 502; 215; 386; 607; 1000.
Завдання 12. Робота в парах
— Прочитайте числа в нумераційній таблиці.
Завдання 13
Учні записують у вигляді суми розрядних доданків числа: 456; 309; 521; 480;774; 819.
         Завдання 14. Усне виконання завдання з коментуванням
         Завдання 15. Робота в групах
— Скільки всього сотень містять числа: 342; 508; 321; 600?
— Скільки всього десятків містять числа: 530; 785; 400; 113?
— Скільки всього одиниць містять числа: 306; 720; 551; 200?
         Завдання 16. Усне виконання завдання з коментуванням
         Фізкультхвилинка
         Завдання 17
Ознайомившись з умовою задачі, учні складають її короткий запис та самостійно розв’язують.

З маком — 200 бул.
Із       корицею — ?, на 50 булочок >
З вишнями — ?, решта
         Розв’язання
1) 200 + 50 = 250 (бул.) — із корицею;
2) 200 + 250 = 450 (бул.) — з маком та з корицею;
3) 750 - 450 = 300 (бул.)
         Відповідь: 300 булочок із вишнями спекли у шкільній їдальні.
         2. Офтальмологічна пауза
         3. Розв'язування логічних завдань
1) Завдання 18.
На уроці фізкультури учні вишикувалися в лінію на відстані 1 м одне від одного. Уся лінія витягнулася на 25 м. Скільки було учнів? (25 + 1 = 26 (учн.))
2) В одній коробці 40 цукерок, а в іншій наполовину менше. Чому дорівнює чверть усіх цукерок?
         Розв’язання
1) 40 : 2 = 20 (цук.) — у другій коробці;
2) 40 + 20 = 60 (цук.) — усього;
3) 60:4 = 15 (цук.)
         Відповідь: 15 цукерок.

ПІДСУМОК УРОКУ
— Що повторили на уроці?
— Які задачі розв’язували?

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
С. 161, завдання 19; 20.

Немає коментарів:

Дописати коментар