15. 05 Природознавство
Тема. Шкіра. Як берегти шкіру
!5.05 Математика
Тема
1. Робота за підручником
З маком — 200 бул.
Тема. Шкіра. Як берегти шкіру
Тема
Читання і запис чисел у нумераційній таблиці.
Розрядний склад числа. Запис числа у вигляді суми розрядних доданків. Загальна
кількість одиниць, десятків, сотень у трицифровому числі. Задачі на 2-3 дії,
які містять збільшення, зменшення числа на кілька одиниць
Завдання уроку
—
Сьогодні на уроці ми вдосконалимо навички читання і записування чисел у
нумераційній таблиці.
Завдання 11.
Математичний диктант
Відповіді:
700; 903; 140; 502; 215; 386; 607; 1000.
Завдання 12.
Робота в парах
—
Прочитайте числа в нумераційній таблиці.
Завдання 13
Учні
записують у вигляді суми розрядних доданків числа: 456; 309; 521; 480;774; 819.
Завдання
14. Усне виконання завдання з коментуванням
Завдання 15. Робота в групах
—
Скільки всього сотень містять числа: 342; 508; 321; 600?
—
Скільки всього десятків містять числа: 530; 785; 400; 113?
—
Скільки всього одиниць містять числа: 306; 720; 551; 200?
Завдання
16. Усне виконання завдання з коментуванням
Фізкультхвилинка
Завдання 17
Ознайомившись
з умовою задачі, учні складають її короткий запис та самостійно розв’язують.
З маком — 200 бул.
Із корицею — ?, на 50 булочок >
З
вишнями — ?, решта
Розв’язання
1)
200 + 50 = 250 (бул.) — із корицею;
2)
200 + 250 = 450 (бул.) — з маком та з корицею;
3)
750 - 450 = 300 (бул.)
Відповідь:
300 булочок із вишнями спекли у шкільній їдальні.
2.
Офтальмологічна пауза
3. Розв'язування логічних завдань
1)
Завдання 18.
На
уроці фізкультури учні вишикувалися в лінію на відстані 1 м одне від одного.
Уся лінія витягнулася на 25 м. Скільки було учнів? (25 + 1 = 26 (учн.))
2)
В одній коробці 40 цукерок, а в іншій наполовину менше. Чому дорівнює чверть
усіх цукерок?
Розв’язання
1)
40 : 2 = 20 (цук.) — у другій коробці;
2)
40 + 20 = 60 (цук.) — усього;
3)
60:4 = 15 (цук.)
Відповідь:
15 цукерок.
ПІДСУМОК УРОКУ
—
Що повторили на уроці?
—
Які задачі розв’язували?
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
С.
161, завдання 19; 20.
Немає коментарів:
Дописати коментар