Вчитель початкових класів

Вчитель початкових класів
Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Початкова школа - своєрідна перша нота шкільного життя Що може буть дорожче, ніж дитя, Якого любиш ти до забуття? Але піднять його на власні ноги - для цього треба все життя

середа, 27 травня 2020 р.

27.05 Літературне читання
Тема. Підсумок за розділом «Візьму перо і спробую»

Дай відповіді на запитання:
1.      Яким твором починається розділ? («Імена»)
2.      Хто його автор? (А.Костецький)
3.      Як ти розумієш назву розділу? Поясни до чого вона тебе спонукає?
Гра «Знавці назв творів та їх авторів».
4.      Хто є автором вірша, герой якого все у світі хоче по-своєму назвати? (А.Костецький)
5.      Хто з поетів написав:
«Ти, Лисичко, хитра та дарма.
Вбралася ти гарно, а німа?»  (І.Світличний)
6.      Хто є автором вірша, який закінчується словами:
«… і скажу вам по секрету:
Мабуть, буду я поетом»? (А.Костецький)
Гра «Хто це сказав?». Назви твір і автора.
7.      А хіба від цього вона стане гіршою? (Сергійко. В.Сухомлинський «Сергійкова квітка»)
8.      «Такий химерний чоловік –
Нас залишив, а сам утік!» (Чоловічки. Т.Коломієць «Чоловічки»)
9.      «Треба, щоб слова були схожі, щоб виходило складно. Ось послухай: палка – галка, пічка – свічка, книжка – мишка.» (Квітик. М.Носов «Як Незнайко складав вірші»)
Гра «Упізнай героя».
10.  Хто слухав Солов’я?  (Лисичка)
11.  Хто вчився складати вірші? (Незнайко)
12.  Кому батько подарував ліхтарик? (Максимкові)

27.05 Математика



Тема: Повторення і узагальнення вивченого. Розв’язування прикладів і задач
Завдання  уроку

  Сьогодні на уроці ми повторимо все, що вивчили на попередніх уроках

1. Гра „Ланцюжок“
100 : 5 ∙ 0 ∙ 38                        70 : 7 ∙ 6 : 1                                        400 : 8 ∙ 10 : 50
2. Розв’язування задач
1. Скляр вирізав 67 стекол для 8 рам. У нього залишилось 3 рами. По скільки стекол він вирізав для кожної рами?
2. З 49 аркушів паперу дівчинка зробила 4 блокноти і в неї залишивсь 1 аркуш паперу. Скільки аркушів паперу в одному блокноті?
3. Робота над виразами з буквеними даними
1) Для кожної нерівності доберіть таке значення m, щоб нерівність була правильною.
m : 6 ˃ 4                     23 + m ˂ 27
(30, 36, 42 …)            (0, 1, 2, 3)
4. Математичний диктант
—  Запишіть вирази, знайдіть їх значення.
ò Зменшуване 500, від'ємник — добуток чисел 40 і 2.
ò Перший доданок — частка чисел 400 і 8, другий доданок — 130. Знайдіть суму.
ò Перший множник 30, другий — частка чисел 600 і 100. Знайдіть добуток.
ò Суму чисел 35 і 45 збільшіть у 3 рази.
ò Від добутку чисел 14 і 5 відніміть 50.
ò Ділене 720, дільник — частка чисел 4 і 20. Знайдіть частку.
Відповіді:
500 – 40 • 2 = 420                             (35 + 45) • 3 = 240
400 : 8 + 130 = 180                           14 5 50 = 20
30 • (600 : 100) = 180                       720 : (4 20) = 9
 
  Коментоване розв’язування прикладів
87 : 29 ∙ 90                  64 : 16 ∙ 40
32 : 16 ∙ 80                  95 : 19 ∙ 50

Відповіді: (по стовпчикам) 270, 160, 240, 240, 160, 250, 250, 200.
 Розв’язування прикладів
68 : 4 + 640 : 80
615 – 75 : 5
400 : 4 + 84 : 7
84 : 28 – 8 : 8
450 : (14 – 5) + 50
18 ∙ 6 + 0 ∙ 18
600 : 200 + 1 ∙ 6
Фізкультхвилинка
3. Розв’язування задач
1) Іринка за 4 дні прочитала 36 сторінок книжки, а Оленка – за 7 днів 56 сторінок. Хто з дівчаток за день прочитав більше сторінок і на скільки?
В.: 36 : 4 – 56 : 7 = 1 (с.)
2) У 8 ящиках 48 кг апельсинів, а в 5 ящиках – 35 кг лимонів. Чого більше в одному ящику і на скільки кілограмів?
В.: 35 : 5 – 48 : 8 = 1 (кг)
3) Робітник відремонтував 180 стільців за 3 тижні. Скільки стільців він відремонтує за 6 тижнів?
В.: 180 : 3 ∙ 6 = 360 (ст.)

1. Обчислення значень виразів
1 км – 9 м                   26 м – 30 см                          3 м – 40 мм                15 см ∙ 6
210 – 210 : 7               120 + 80 ∙ 3                            170 ∙ 3 – 200               (850 – 600) ∙ 4
240 : 3 + 20                15 ∙ 6 – 30                              12 ∙ 3 – 32                   1000 – 600 : 3
2. Робота над завданнями
ò З прикладу на ділення скласти приклад на множення. 64 : 4 = 16
ò Скласти вираз: ділене с, дільник на 18 менший.
3. Розв’язування рівняння
х : 9 = 560 – 490                    480 : х = 3 ∙ 20
4. Робота з геометричним матеріалом
Сторони прямокутника дорівнюють 2 і 6 см. Накресліть квадрат, периметр якого дорівнює периметру прямокутника.
5. Офтальмологічна пауза
6. Розв'язування логічної задачі

В Оленки, Люби і Ніни є улюблені тварини. В однієї з дівчаток — кішка, у другої — собака, а у тр
етьої — папуга. У кого яка улюблена тварина, якщо в Олени — не кішка і не папуга, а у Люби — не кішка?

Кішка
Собака
Папуга
Олена
-
+
-
Люба
-
-
+
Ніна
+
-
-
Підведення підсумку уроку
—  Що повторили на уроці?
—  Що нового дізналися?
 
27.05 Українська мова
Тема. Розвиток зв язного мовлення

Немає коментарів:

Дописати коментар