Вчитель початкових класів

Вчитель початкових класів
Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Початкова школа - своєрідна перша нота шкільного життя Що може буть дорожче, ніж дитя, Якого любиш ти до забуття? Але піднять його на власні ноги - для цього треба все життя

середа, 20 січня 2021 р.

Дистанційне навчання

 Математика

Тема. Числові вирази, що містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. Розв’язування задач.

Мета:

формування предметних компетентностей : закріплювати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії; удосконалювати вміння розв’язувати і складати задачі на рух;розвивати математичне мовлення, логічне мислення, увагу.

Хід уроку

1.Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

 - Ви вже знаходили значення виразів на сумісні дії, а сьогодні ми продовжимо цю роботу – будемо  розв’язувати числові вирази, що містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками,

Задачі уроку

ü розвивати інтерес до математики

ü    розвивати логіку та кмітливість

ü    розвивати вміння відстоювати свою думку

Математичний диктант .

Запишіть тільки  відповіді:

1.Скільки метрів у 7км?

2. Число 754збільшіть у 1000разів.

3.Знайдіть 1/10 від числа 87000.

4.Знайдіть різницю чисел 7200 і 50.

5.Обчислити 1кг - 300г; 1м - 40см.

6.Запишіть у см - 8м.

Перевірка. (взаємоперевірка ,оцінювання)

ІІІ. Закріплення  вивченого матеріалу.

1.     Підготовча робота

а) повторити порядок дій

б) розглянути запис і пояснити порядок виконаних дій

427 * 58 – 604 * ( 816 : 24 ) = 4230

 Розвиток математичних знань .

1.     ( Самостійна робота)

( 349 + 828 : 36 ) * 68

( 167880 – 385 * 24 ) : 60

2.     Робота над задачами.

І Автомобіль проїхав 480 км за 6 годин. За скільки годин подолає цю відстань мотоцикл, якщо його швидкість становить ¾ швидкості автомобіля.

 

ІІ Скласти і розв’язати задачу за коротким записом.

        Швидкість               Час                        Відстань

        Однакова              ?,на 2год менше        480км                 

                                       ?                                  800км

ІІІ

Відстань від дому до школи 432 км. Хлопчик пройшов ¾ цього шляху. Скільки кілометрів йому залишилось ще пройти?

Фізкульт хвилинка

3.     Розв’язування прикладів у стовпчик.

-         Розв’язавши правильно ці приклади, ти дізнаєшся діаметри Землі та Місяця

10848 +1908 =       

20852-17374 =

Діаметр Землі – 12756 км

Діаметр Місяця – 3476 км

4.     Задача з усмішкою.

Якщо полічити всі зойки, крики та вигуки, які лунають у шкільному коридорі протягом однієї перерви, їх нарахуємо їх 3605. Скільки криків та вигуків пролунає в школі за 5 перерв?

Отже : шум шкодить здоров’ю. Який зробимо висновок? Що тут повчального?

Задачі на логічне мислення.

1.     Хлопчик зайшов у комору. В кожному кутку комори стояло по три мішки. На кожному мішку сиділо по кішці, у кожної кішки було по три кошеняті. Скільки всього ніг було у коморі?

2.     Дідусь пиляє колоди. Розпил колоди навпіл він робить за 1 хвилину. Скільки йому знадобиться часу, щоб розпиляти колоду на 10 частин?

3.     Коли цифра «2» означає «10»?

4.     Тато і син, дід і внук, син і тато. Скільки всього людей тут відмічено?

5.     Що всі діти на Землі роблять одночасно?

5.     Хвилинка – цікавинка

- Діти, а чи знаєте ви історію виникнення числа мільйон ?Воно має цікаву історію. Коли венеціанський купець ХІІІ століття Марко Поло повернувся додому після 24-річних мандрів, він багато розповідав про ті місця, де побував. Згадуючи про Китай, купець намагався описати багатства, якими володів монгольський хан Хадилай. Із цією метою він до слова «міле», що означало «тисяча»,додавав суфікс збільшення-он-е. І вийшло «мілліоне», тобто «величезна тисяча», а через деякий час це слово стало позначати «тисячу тисяч»,Цікаво, що словам купця мало хто вірив,часто з нього насміхалися, називали «Мессер Марко Мільйон».Тільки після того, як багатства Китаю побачили інші купці, добре ім’я Марко Поло було реабілітоване.

Геометричні  фігури.

- Діти, а які  геометричні фігури ви знаєте?

Накресліть прямокутник, довжина якого 8 см, а ширина – 3 см. Знайдіть площу і периметр.

Домашнє завдання№629, №630

Українська мова 

 Тема  УЖИВАННЯ ЗНАКА М'ЯКШЕННЯ ПЕРЕД ЗАКІНЧЕННЯМ ПРИКМЕТНИКІВ

Мета: ознайомити учнів з правописом прикметників чоловічого і середнього роду з основою на м'який приголосний у родовому, давальному і місцевому відмінках однини; розвивати мовленнєвий слух; виховувати старанність.

Хід уроку

—          Сьогодні на уроці ми розглянемо вживання знака м’якшення перед закінченням у прикметниках чоловічого і середнього роду. Дізнаємося, у яких відмінках це відбувається і чому.

1.         Виконання вправи 192 (с. 99)

—        Прочитайте подані прикметники.

—         Запишіть їх у родовому, давальному і місцевому відмінках однини (за потреби користуйтеся таблицями на с. 91-92 підручника).

 

Р.в.

Д.в.

М.в.

Домашній

домашнього

домашньому

у домашньому

ранній

раннього

ранньому

На ранньому

спіле

спілого

спілому

На спілому

красивий

красивого

красивому

На красивому

 

—         Позначте закінчення прикметників.

—         На який приголосний (твердий чи м’який) закінчується основа прикметників?

—        Поясніть, коли вживається знак м’якшення у закінченнях прикметників чоловічого і середнього роду в названих відмінках?

2.         Ознайомлення з теоретичним матеріалом (с. 99)

3.         Відмінювання прикметників жіночого роду. Вправа 193 (с. 99)

Давня дружба –давньою дружбою (                ),на давній дружбі (        )

Приємна розмова – приємною розмовою (     ) у приємній розмові (      )

 

Письмове відмінювання прикметників жіночого роду разом з іменниками.

—         У яких відмінках у прикметниках жіночого роду однини перед закінченням уживається знак м’якшення?

—            Які висновки ми можемо зробити? (У прикметниках жіночого роду з основою на м’який приголосний у родовому й орудному відмінках однини перед закінченням пишеться знак м’якшення.)

4.           Фізкультхвилинка

        УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ

1.            Тренувальна вправа 194 (с. 100)

•                Читання тексту, добирання заголовка до нього.

•                Вибіркове списування.

Словникова скарбничка

—              Поясніть, як ви розумієте значення слова міріади.

•                Знаходження прикметників чоловічого, жіночого, середнього роду в родовому, орудному і місцевому відмінках однини.

•                Пояснення наявності або відсутності у правописі прикметника знака м’якшення.

•                Ознайомлення з рубрикою « Візьми до уваги! ».

•                Добирання слів і виразів, близьких за значенням.

(Спадають сутінки — вечоріє; заходить ніч — настає ніч; береться на світ — світає; вичахають — холонуть; зникають — гаснуть.)

2.                Самостійна робота.(Додаток №1)

—              Прочитайте речення. Прикметники, подані в дужках, запишіть у потрібній формі.

—                Визначте відмінок прикметників.

1     варіант

На (останній) уроці у нас була фізкультура.

Від (літня) спеки аж дихати важко.

 Школярі задоволені (вчорашня) екскурсією.

2      варіант

У (сусідній) будинку живе моя подруга.

За (передня) партою сидить Павлик.

Оленка прикрасила букет (синя) стрічка.

ПІДСУМОК УРОКУ

—                Що нового дізналися на уроці?

—                У яких відмінках у прикметниках чоловічого та середнього роду пишемо знак м’якшення?

—               У яких відмінках у прикметниках жіночого роду пишемо знак м’якшення?

—                  Для чого нам потрібно це знати?

  ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Вправа 194, с. 100; правило (с. 99).

Літературне читання 

Тема Всеволод Нестайко "Шура і Шурко"



 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар