Вчитель початкових класів

Вчитель початкових класів
Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Початкова школа - своєрідна перша нота шкільного життя Що може буть дорожче, ніж дитя, Якого любиш ти до забуття? Але піднять його на власні ноги - для цього треба все життя

понеділок, 11 січня 2021 р.

Читання

 

Тема СОЛОВ'ЇНА СТОРОЖА (Скорочено) (За Олесем Гончаром)

 

— Сьогодні ми ознайомимось з оповіданням «Солов’їна сторожа» за Олесем Гончаром.

 СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Гра «Передбачення»

— Прочитайте заголовок тексту з відповідною інтонацією.

«Солов’їна сторожа».

«Солов’їна сторожа»!

«Солов’їна сторожа» ?

— Як ви вважаєте, про що йтиметься в оповіданні, яке має такий заголовок?

2. Читання оповідання

— Чи сподобалось вам оповідання?

— Який настрій воно у вас викликало?

— Які картини ви уявляли, читаючи його?

3. Фізкультхвилинка

4. Словникова робота

Читання слів  мовчки

Узбіччя

вруняться

відкриття

розвидниться

самісіньким

найнадійніша

короткочасної

підпадьомкнула

— Знайдіть тлумачення слова врунитися у підручнику (с. 69).

— Від чийого імені ведеться розповідь?

6. Аналіз змісту твору з елементами вибіркового читання

— Яка пора року описується в оповіданні?

— Куди їхали подорожні?

— Яка погода була за вікном автомобіля?

— Як автор говорить про дівчинку?

— Як він її називає?

— Доведіть словами тексту, що всі з любов’ю ставилися до дівчинки.

— Де зупинилися подорожні?

— Як автор описує навколишній пейзаж?

— Від чого всі були в захваті?

— Голос якої пташки почули подорожні?

— Чи вдалося їм побачити перепілку?

— Як автор називає пташку? (Польова пустунка, жартівниця, звабниця)

— Що вразило подорожніх біля входу в музей?

— Поясніть зміст виділеного речення.

 

7. Робота за ілюстрацією

— Розгляньте ілюстрацію до твору.

— Кого художник зобразив на ілюстрації? Які кольори він використав?

— Який настрій вони створюють? Як передають характер твору?

— Які рядки твору проілюстрував художник?

— Які відчуття викликає ілюстрація?

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

— З яким твором ознайомилися на сьогоднішньому уроці?

— Що вас найбільше вразило в цьому творі?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Виразно читати оповідання, скласти план (с. 68-70).


Математика 

Тема. Множення багатоцифрового числа на одноцифрове



 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар