Тема СОЛОВ'ЇНА
СТОРОЖА (Скорочено) (За Олесем Гончаром)
— Сьогодні ми ознайомимось з оповіданням «Солов’їна сторожа»
за Олесем Гончаром.
СПРИЙМАННЯ Й
УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Гра «Передбачення»
— Прочитайте заголовок тексту з відповідною інтонацією.
«Солов’їна сторожа».
«Солов’їна сторожа»!
«Солов’їна сторожа» ?
— Як ви вважаєте, про що йтиметься в оповіданні, яке має
такий заголовок?
2. Читання оповідання
— Чи сподобалось вам оповідання?
— Який настрій воно у вас викликало?
— Які картини ви уявляли, читаючи його?
3. Фізкультхвилинка
4. Словникова робота
Читання слів мовчки
Узбіччя |
вруняться |
відкриття |
розвидниться |
самісіньким |
найнадійніша |
короткочасної |
підпадьомкнула |
— Знайдіть тлумачення слова врунитися у підручнику (с. 69).
— Від чийого імені ведеться розповідь?
6. Аналіз змісту твору з елементами вибіркового читання
— Яка пора року описується в оповіданні?
— Куди їхали подорожні?
— Яка погода була за вікном автомобіля?
— Як автор говорить про дівчинку?
— Як він її називає?
— Доведіть словами тексту, що всі з любов’ю ставилися до
дівчинки.
— Де зупинилися подорожні?
— Як автор описує навколишній пейзаж?
— Від чого всі були в захваті?
— Голос якої пташки почули подорожні?
— Чи вдалося їм побачити перепілку?
— Як автор називає пташку? (Польова пустунка, жартівниця,
звабниця)
— Що вразило подорожніх біля входу в музей?
— Поясніть зміст виділеного речення.
7. Робота
за ілюстрацією
— Розгляньте ілюстрацію до твору.
— Кого художник зобразив на ілюстрації? Які кольори він
використав?
— Який настрій вони створюють? Як передають характер твору?
— Які рядки твору проілюстрував художник?
— Які відчуття викликає ілюстрація?
VI. ПІДСУМОК УРОКУ
— З яким твором ознайомилися на сьогоднішньому уроці?
— Що вас найбільше вразило в цьому творі?
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Виразно читати оповідання, скласти план (с. 68-70).
Математика
Тема. Множення багатоцифрового числа на одноцифрове
Немає коментарів:
Дописати коментар