Математика
Шосте квітня
Онлайн робота
Завдання 931 Запиши
величини
Зразок 10* 12 = 120,
9* 24=216, 8* 60= 480
Завдання 930
Зразок 4 т 99 кг ■ 204= 4099* 204=836196 кг
Задача 932
3 одного пункту7 одночасно у протилежних напрямках
виїхали два мотоциклісти. Через 5 годин відстань між ними була 715 км. Знайди швидкість другого
мотоцикліста, якщо швидкість першого 65 км/год. Поясни малюнок і розв’яжи
задачу
Завдання 934
Знайди значення виразу.
1) 1785 •с - 33 583, якщо с = 308
Домашнє завдання
935, 936
Українська мова
Урок розвитку зв’язного мовлення.
Творча робота
над текстом «Весняний настрій»
І.
Організація учнів до уроку.
- Здрастуй, золоте!
Я всміхнуся квіточці:
- Хай вона цвіте!
Я всміхнуся дощику:
- Лийся, мов з відра!
Друзям усміхнуся,
Зичу їм добра!
(М.Познанська)
- Отже, діти, щоб добре працювалось на уроці,
посміхніться один одному.
ІІ.
Робота над темою уроку.
1.
Робота над загадкою:
Привітанням
журавля
я
пробуджую поля,
небеса
і ручаї та засвічую гаї.
І
усякий мене зна.
Відгадали?
Я …. ( весна)
-
Про
яку пору року дізналися?
-
Які ознаки весни згадуються в загадці?
-
Які
весняні місяці знаєте?
-
Чому
вони так називаються?
Весна – це
краса молодості . з яким нетерпінням чекає її матінка Природа! Скільки радості
приносить весна дорослим і дітям! Заблищало березневе сонечко, осяваючи
яскравим світлом небозвід. Все вище і вище воно піднімається, більше тепла
посилає на землю, пробуджує природу від зимового сну. Десь недалеко чути цвірінькання горобців, а подалі
– веселу пісню жайворонка. Він заливається
нестримною, радісною піснею на такій височині, що його не видно зовсім. Він
вітає нас з весною.
2.
Оголошення теми і мети уроку.
Надворі було тепло. Повівав легенький вітерець. На чистому голубому небі поволі випливало рожеве сонце. На деревах сиділи зграйками горобці.
Прокинувшись уранці, я зробила зарядку і вийшла на
подвір’я.
Повернувшись до кімнати, я змінила воду у вазі
з букетиком пролісків. А потім узяла
портфель і з
радісним, весняним настроєм пішла до
школи.
Вони весело цвірінькали. Мабуть, раділи сонцю
і весні.
4. Бесіда по змісту
прочитаного.
- Чи можете
назвати його розповіддю? Чому?
- Знайдіть
помилки у розташуванні абзаців.
- Які абзаци
варто переставити і куди саме?
6. Словникова робота.
Надворі, поволі,
прокинувшись, повернувшись, цвірінькали,мабуть.
7.
Розташування абзаців тексту в певній послідовності учнями у групах.
8. Творча робота над складеним текстом.
Побудова тексту від 3 – ої особи однини.
9. Самостійний запис перебудованого тексту учнями в зошити і добір заголовка.
10. Зачитування окремими учнями
записаного твору.
Весняний настрій
Прокинувшись уранці, Мар’янка зробила зарядку і вийшла на подвір’я.
Надворі було тепло.
Повівав легенький вітерець. На чистому голубому небі поволі випливало рожеве сонце. На
деревах сиділи зграйками горобці. Вони весело цвірінькали.
Мабуть, раділи сонцю і весні.
Повернувшись до кімнати, я змінила воду у вазі з букетиком пролісків. А потім узяла портфель і з радісним, весняним настроєм пішла до школи.
ІІІ. Підсумок уроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар