Вчитель початкових класів

Вчитель початкових класів
Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Початкова школа - своєрідна перша нота шкільного життя Що може буть дорожче, ніж дитя, Якого любиш ти до забуття? Але піднять його на власні ноги - для цього треба все життя

вівторок, 6 квітня 2021 р.

 Математика 

 Шосте квітня

Онлайн робота

Завдання 931 Запиши величини
Зразок 10* 12 = 120,   9* 24=216,   8* 60= 480

Завдання 930

Зразок     4 т 99 кг ■ 204= 4099* 204=836196 кг

Задача 932

3 одного пункту7 одночасно у протилежних напрямках виїхали два мотоциклісти. Через 5 годин відстань між ними була 715 км. Знайди швидкість другого мотоцикліста, якщо швидкість першого 65 км/год. Поясни малюнок і розв’яжи задачу

Завдання 934

Знайди значення виразу.
1) 1785 •с - 33 583, якщо с = 308

Домашнє завдання 935, 936

Українська мова 

Урок розвитку зв’язного мовлення. 

  Творча робота над текстом «Весняний настрій»


І. Організація учнів до уроку.


                              Я всміхнуся сонечку:

- Здрастуй, золоте!

Я всміхнуся квіточці:

- Хай вона цвіте!

Я всміхнуся дощику:

- Лийся, мов з відра!

Друзям усміхнуся,

Зичу їм добра!       (М.Познанська)

- Отже, діти, щоб добре працювалось на уроці, посміхніться один одному.

ІІ. Робота над темою уроку.

1. Робота над загадкою:

Привітанням журавля

я пробуджую поля,

небеса і ручаї та засвічую гаї.

І усякий мене зна.

Відгадали? Я ….  ( весна)

-         Про яку пору року дізналися?

-         Які  ознаки весни згадуються в загадці?

-         Які весняні місяці знаєте?

-         Чому вони так називаються?

      Весна – це краса молодості . з яким нетерпінням чекає її матінка Природа! Скільки радості приносить весна дорослим і дітям! Заблищало березневе сонечко, осяваючи яскравим світлом небозвід. Все вище і вище воно піднімається, більше тепла посилає на землю, пробуджує природу від зимового сну. Десь  недалеко чути цвірінькання горобців, а подалі – веселу пісню жайворонка. Він  заливається нестримною, радісною піснею на такій височині, що його не видно зовсім. Він вітає нас з весною.

2. Оголошення теми і мети уроку.

3. Читання деформованого на картках:

  Надворі було тепло. Повівав легенький вітерець. На чистому голубому    небі поволі випливало рожеве сонце. На деревах сиділи зграйками горобці.

*  Прокинувшись уранці, я зробила зарядку і вийшла на

     подвір’я.

 * Повернувшись до кімнати, я змінила воду у вазі з  букетиком пролісків. А потім узяла портфель і з

      радісним, весняним настроєм пішла до школи.

 * Вони весело цвірінькали. Мабуть, раділи сонцю і  весні.

4. Бесіда по змісту прочитаного.

-  Чи можете назвати його розповіддю? Чому?

-  Знайдіть помилки у розташуванні абзаців.

-  Які абзаци варто переставити і куди саме?

6.   Словникова робота.

Надворі, поволі, прокинувшись, повернувшись, цвірінькали,мабуть.

 7.  Розташування абзаців тексту в певній послідовності учнями у групах.

 8. Творча робота над складеним текстом. Побудова тексту від 3 – ої особи однини.

9. Самостійний запис перебудованого  тексту учнями в зошити і добір заголовка.

10. Зачитування окремими учнями записаного твору.

 Весняний настрій  

  Прокинувшись уранці, Мар’янка  зробила зарядку і вийшла на подвір’я. 

Надворі було тепло. Повівав легенький вітерець. На чистому голубому    небі поволі випливало рожеве сонце. На деревах сиділи зграйками горобці. Вони весело цвірінькали. Мабуть, раділи сонцю і  весні.

Повернувшись до кімнати, я змінила воду у вазі з букетиком пролісків. А потім узяла портфель і з  радісним, весняним настроєм пішла до школи.

    ІІІ. Підсумок уроку.


Немає коментарів:

Дописати коментар