12.04 Українська мова
Тема. Часи
дієслів. Змінювання дієслів за часами і числами.
Дванадцяте квітня
Онлайн робота
1. 1. Переглянь відео
2.
Повтори
правило с. 143 -144, с. 146
3.
Виконати
впр 303, виписати із загадки дієслова. Добери спільнокореневі дієслова до
слова – відгадки, запиши їх, розбери за будовою.
4.
Виконати
впр 311, виписати виділенні речення, підкресли в них дієслова – присудки.
5.
Домашнє
завдання 314, друге завдання
12.04 Математика
Тема . Письмове ділення
багатоцифрового числа на двоцифрове (41 528 : 58)
2.
Ознайомся із обчисленням виразу
41528 : 58.
Пояснення. 41 тисячу діленого не можна поділити на 58 так,
щоб у частці дістати хоча б одну
тисячу. Перше неповне ділене становить 415 сотень, отже, у частці
матимемо три цифри. 415 сотень
треба поділити на 58. Округлимо
58 до 60. Якщо 415 поділити на
60, дістанемо приблизно 7.
Продовж міркування самостійно.
Друге неповне ділене 92. 92 десятки треба поділити на 58.
Цифру частки знайди способом добору чисел.
Третє неповне ділене — 348. 348 треба поділити на 58. Цифру частки знайди
способом порозрядного ділення.
348 — 34 десятки і 8 одиниць, 58 — 5 десятків і 8 одиниць.
Якщо 34 десятки поділити на 5 десятків, дістанемо приблизно 6 . Перевіряємо
цифру частки 6 . Продовж міркування самостійно.
3.
Виконай
завдання 955. Перевір початок обчислення і закінчи ділення.
4.
Обчисли
956. Дві останні частки перевір множенням.
14784:16 11610:18 254306:26 239686:37
5.
Завдання
957 (усно). Знайди швидкість цуценяти,
якщо відомо, що воно пробігло 150 м за 2 хвилини.
6.
Завдання
959. Накресли прямокутник зі сторонами 5 см і 6 см.
Зафарбуй
Тема. Юлія Смаль «Кольорова
хімія. Таємниці хіміка-криміналіста»
Завдання до уроку:
·
Сьогодні ми продовжуємо працювати над творчістю Юлії Смаль. І ознайомимося
з її оповіданням “Кольорова хімія. Таємниці хіміка- криміналіста”. Оповідання
цікаве, велике та складне. Тому, мої любі четвертокласники, треба читати не
спіша та уважно, щоб не робити помилок та запам’ятовувати про що читаєте.
Незрозумілі слова із зірочкою та цифрою читайте в кінці тексту. Перш, ніж
відповідати на питання тесту, обов’язково прочитайте оповідання та знайдіть
відповіді. Читайте і все будете знати! Бажаю успіху!
1.
Переглянь відео та познайомся з
авторкою.
2. Опрацюй твір Юлії Смаль
«Кольорова хімія. Таємниці хіміка-криміналіста» в Хрестоматії на с.181
- 185.
3. Дай відповіді на питання
тесту та отримай оцінку.
Тест
1.Яку назву дали мінералу, що дозволяв
малювати?___________________
2. Чи згоден ти з думкою, що хімія оточує нас скрізь у
нашому повсякденному житті?
А) Так
Б) ні
3. Впиши один із термінів
Буряк, морква, баклажан… – це природні органічні
барвники. Вони годяться для (косметичних
засобів, малювання) , але не для (косметичних засобів, малювання) якщо малюнок планують зберегти надовго.
4. У якому столітті було відкрито мінерал, що дозволяв
малювати?
А) в XV столітті
Б) в XVI столітті
В) в XVІI столітті
5. Встанови відповідність
між природними органічними барвниками, та кольором, який вони дають
1 баклажан
а )червоний
2. буряк б) оранжевий
3. бульбашки – гали
в) бурий
на листі дуба
4
морква г) фіолетовий
6.Сполуки
кобальту ще в Стародавньому Єгипті та Ассирії використовували для отримання м
_______________фарби.
Немає коментарів:
Дописати коментар