Вчитель початкових класів

Вчитель початкових класів
Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Початкова школа - своєрідна перша нота шкільного життя Що може буть дорожче, ніж дитя, Якого любиш ти до забуття? Але піднять його на власні ноги - для цього треба все життя

понеділок, 30 березня 2020 р.

Дистанційне навчання 30.03


Ганс Крістіан Андерсен «Ромашка»
1. МОВЛЕНЕВА РОЗМИНКА.    (3 бали)
1.Вправи для розвитку дихання
а)Задми свічку
б)Насос
в)Подми на кульбабку
г)Понюхай квіточку
2.Робота над скоромовкою
Вправа для язичка.
 Начитався кобзарика та й малюю косарика
Коси сіно, косарику, на своєму гектарику.
                      Мишка  Мишку запитала: «Що сьогодні за проблема?»
                     -Відказала Мишка Мишці: «Букву К шукала в книжці».
 3. Вправи на розвиток навичок читання
-Прочитати слова з максимальною швидкістю в   порядку зростання номерів.
3) та                       5)ній                             2)вигадка                4)в
      8)зрозумій            1)Казка                 6)щось              7)повчальне

 4. Вправа «Вузлик» (2 бала)
-Прочитайте назви  квітів, які тут зашифровані. А щоб прочитати, ці слова необхідно в кожному ряду горизонтальному закреслити однакові літери.
ВДМХРАНВДХРКДН  
ТРУВЮВУЛЬПРАН   
ДАПІАВДОСНАІСІ    
- Як назвемо їх одним словом?
Квіти-це вічні і прекрасні супутники нашого життя. Скільки легенд, віршів, оповідань, казок складено про них.
А знаєте ви, що квіти насправді чарівні. Вони розмовляють між собою, з пташками, з сонечком.
 5.   Загадка:      (1 бал)
Наче сонце серединка,
Пелюстків біла хустинка
Знає бджілка і мурашка
Що цю квітку звуть……(Ромашка)
Сьогодні дізнаємось, про що  розповіла ромашка датському  письменнику Гансу Крістіану Андерсену. Він  запам’ятав,що нам з вами розповісти.
  6. Підготовка до читання казки «Ромашка»
-Читання слів «гіркою»                    (1 бал)
-Тепер «гірку» будемо читати, щоб знання відмінні мати.
СОНЦЕ
                                                        КВІ                                 ТКА
                                              РОМА                                            ШКА
                                   РОЗМО                                                             ЛЯЮТЬ
-Вітерець дмухнув  і всі слова  розлетілися.
-Якіслова ви запам’ятали?
-Назвіть їх?
7. Читання з передбаченням. (1 бал)
-Діти, поміркуйте, а як би ви були  письменниками про що була б ваша казка з такою назвою?
-От зараз і побачимо. Чи  співпадають ваші міркування з казкою.
8. Опрацювання казки Г. К. Андерсена «Ромашка.»    (3 бала)
Читання першої частини казки.
      а  Словникова робота.
Рівчак-не дуже глибокий, широкий рів    
Непоказна-яка  нічим не виділяється серед інших, не приваблива.
  9.  Перевірка сприймання.
-Чи знайома вам ця казка?
-Хто головна дійова особа?
-Де виросла ромашка?
-З ким вона подружилася?
-Кому вона заздрила?
10. Вибіркове читання.
-Знайдіть опис цієї квітки.
-Прочитайте опис квітів, які росли в саду.        
10.  -Яку казку  ви почали   читати?
- Хто автор?
Д/з читати 1 частину казки, підготувати 2 запитання до прочитаної частини.

Тема уроку: Вживання прикметників у прямому і переносному значеннях. Складання розповідей за малюнками і опорними словами.


 1 Актуалізація опорних знань   ( 5балів)
-          Записані слова. Яке слово ми можемо скласти з перших літер цих слів?  
У- уважні
Р – розумні
О - охайні
К –кмітливі
-До якої частини мови ми віднесемо слово «урок»? (іменник)
-А до якої частини мови відносяться записані слова? (прикметник)
-На яке питання відповідає прикметник? (який яка яке які)
Хвилинка каліграфії
Запишемо число, класна робота.
Прописування буквосполучень з поясненням з’єднань.         
Уу, Рр, Кк, Оо
Безвідривне з’єднання: ув, ум, км;
Відривне з’єднання: ва, ро.
 -Давайте складемо речення про те, якими ви будете на уроці використавши   
·        На уроці я буду…
-Охайно і каліграфічно запишіть речення, які ви склали.
  Чим відрізняються записані вами прикметники? (закінченням)
-Що впливає на те, яким буде закінчення прикметника? (те, у якому воно роді) Так які ж закінчення мають прикметники ч.р,  ж.р, с.р. (ч.р – ий ій; ж.р – а, я; с.р – е, є.)
-Сьогодні ми продовжимо вивчати прикметник.  
 - Наведіть приклади словосполучень, які вжиті в переносному значенні.         ( 1 бал)
-Як розтлумачити ці вислови:
·        В Олега гострий язик.
·        Микола живе на широку ногу.
·        Ігор має золоте серце.
-Давайте перевіримо.
-Запамятайте:
 Слово в прямому значенні — це звичайна, повсякденна назва чогось (предмета, дії, ознаки).
Слово в переносному значенні — назва образна, перенесена з одних предметів і явищ на інші.
Вправа 337- виконати за зразком  (2 бала)
Вправа 338.запишіть усі можливі ознаки до слів яблуко, мама.  (3 бала)
   -Складемо 2 речення зі словом «солодкий» так, щоб в одному реченні це слово вживалося в прямому значенні, а в іншому – в переносному.   
Визначте головні члени речення, та частини мови, якими вони виступають.  )
 Міні висновок
-Щойно ми впевнилися, що слова з переносним значенням роблять нашу мову різноманітною. Ви склали гарні речення.
 Домашнє завдання
-Виконати вправу 340  (дозволяю переписати загадку)
Ділення круглого числа на кругле способом добору (800 : 200).  
Задачі на знаходження четвертого пропорційного.


Хвилинка каліграфи (с. 129) (1бал)

   Сьогодні на уроці ми продовжимо вивчати прийоми ділення круглого числа на кругле способом добору, продовжимо роботу над задачами.

         Завдання 838. Підготовча вправа (усно 1 бал)
Учні вставляють такі числа, щоб рівності стали істинними.

700 = 7 сот.
400 = 4 сот.
900 = 9 сот.
2 сот. = 200
6 сот. = 600
3 сот. = 300

         Завдання 839.  (усно 1 бал)
Учні читають пояснення про ділення круглих чисел способом добору. Наприклад:
800 : 200 = ?
200 • 2 = 400 — число 2 не підходить;
200 • 3 = 600 — число 3 не підходить;
200 • 4 = 800 — число 4 підходить.
Отже, 800 : 200 = 4.
Висновок. Щоб поділити 800 на 200, потрібно дібрати таке число, яке в добутку з числом 200 дасть число 800.
         Завдання 840. Усне виконання завдання з коментуванням  ( 1бал)
          
         Завдання 841. Коментоване розв'язування прикладів  1 бал
Учні виконують ділення способом добору.
Завдання 842. Самостійне виконання завдання  2 рівняння (2 бала)


800 : х = 200
х = 800 : 200
х = 4

х • (225 + 75) = 600
х • 300 = 600
х = 600 : 300
х = 2
400 : л: = 200
х = 400 : 200
х = 2

х•400=137+663
х•400 = 800
х = 800 : 400
х = 2

         Завдання 843   (2 бала)
Під час повторення умови один учень записує коротку умову і пояснює розв’язання. Після цього учні самостійно записують розв’язання.  
                   4пак. — 32 кг
                   6 пак. — ?
Розв’язання
1) 32 : 4 = 8 (кг) — в одному пакеті;
2) 8 • 6 = 48 (кг)
Відповідь: 48 кілограмів вишень можна розкласти в 6 таких пакетів.
         Завдання 844 самостійно опрацювати  (1 бал)
  Завдання 845 (2 бала)
Ознайомившись з умовою задачі, учні складають план її розв’язання:
1) Скільки холодильників виготовляє завод за 1 день?
2) Скільки холодильників виготовляє завод за 1 год?
3) Скільки холодильників виготовляє завод за 3 год?
Після цього учні самостійно записують розв’язання. Один учень працює біля дошки.
         Розв’язання
1) 60 : 3 = 20 (хол.) — виготовляє завод за 1 день;
2) 20 : 5 = 4 (яол.) — виготовляє завод за 1 год;
3) 4 • 3 = 12 (хол.)
Відповідь: 12 холодильників виготовляє завод за 3 год.
          
  ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ  846
    


Немає коментарів:

Дописати коментар