П 'ятниця 20.03
Природознавство
Тема. Гриби - живі організми. Будова грибів.
Опрацювати параграф
47
Гриби – це
тварини чи рослини?
Вчені – мікрологи дійшли висновку, що гриби це представники особливого
царства. Але вони мають у собі ознаки і
рослин, і тварин.
Гриби - мають форму,
розмножуються, живляться, ростуть, дихають, гинуть.
Царство Грибів – велика родина.
Перший вид цього царства – це шапинкові гриби
Перший вид цього царства – це шапинкові гриби
Будова гриба – шапинка, ніжка, грибниця.
Чим живляться гриби?
Відмерлими рештками рослин і тварин
У Царстві Грибів є і гриби-паразити, які паразитують на рослинах.
Сажкові гриби – на кукурудзі.
Фітофтора - на картоплі, помідорах.
Цвіль – також гриб.
Люди навчилися використовувати цвіль: з неї виготовляють ліки.
Люди навчилися використовувати цвіль: з неї виготовляють ліки.
Висновки
Гриби – це окрема група організмів.
Гриби живляться готовими поживними речовинами, як тварини, але ростуть і ведуть прикріплений спосіб життя , як рослини.
Д / з опрацювати у підручнику с 124-125
Математика
Тема . Ділення
круглого числа на кругле способом добору(90 :30)
Робота за підручником
(с. 127)
Завдання 829. Підготовча вправа
(усно)
Учні обчислюють значення виразів. До кожної рівності на
ділення складають рівність на множення.
35 : 7 = 5 30
: 10 = 3 60 : 6 = 10
5•7 = 35 3•10
= 30 10•6 = 60
Завдання 830. усно
Учні читають пояснення про ділення круглих чисел способом
добору. Наприклад’.
90 : 30 = ?
30 • 1 = 30 — число 1 не підходить;
30 • 2 = 60 — число 2 не підходить;
30 • 3 = 90 — число 3 підходить.
Отже, 90 : 30 = 3.
Висновок. Щоб
поділити 90 на ЗО, потрібно дібрати таке число, яке в добутку з числом ЗО дасть
число 90.
Завдання 831. Усне виконання завдання з
коментуванням
Завдання
832
Учні виконують
ділення способом добору.
80 : 20 = 4 40 : 10 = 4 80
: 40 = 2 40 : 20 = 2
Завдання 833. (за бажанням)
— З чисел 5; 6; 10; 15; 20; 35 випишіть ті, для яких
істинними є нерівності:
30 : а > 2 80 : а < 5 60 - а < 50
а = 5; 6; 10 а = 20 а = 15; 20; 35
75: а> 10 45 + а>40
400:а<35
а = 5 а = 5; 6; 10; 15; 20; 35 а = 20
Завдання 835
— Повторіть питання задачі.
— Що треба знати, щоб відповісти на питання задачі? (Потрібно знати два числові значення: 1 —
кількість коробок з писанками (невідомо), та 2 — кількість коробок з крапанками
(невідомо).)
— Якою арифметичною дією відповімо на питання задачі? (Дією додавання.)
— Чи можна відразу відповісти на питання задачі? (Ні, нам невідомо: 1 — кількість коробок з
писанками та 2 — кількість коробок з крапанками.)
— Що треба знати, щоб знайти кількість коробок з писанками? (Треба знати два числові значення: 1 —
загальну кількість писанок (відомо — 140), та 2 — кількість писанок у одній
коробці (відомо — 20 шт.))
— Якою арифметичною дією відповімо на це питання? (Дією ділення)
— Чи зможемо ми тепер відповісти на питання задачі? (Ні, ми не знаємо кількість коробок з
крапанками.)
— Що треба знати, щоб знайти кількість коробок з крапанками?
(Треба знати два числові значення: 1 —
загальну кількість крапанок (відомо — 150) та 2 — кількість крапанок у одній
коробці (відомо — 30 шт.).)
— Якою арифметичною дією відповімо на це питання? (Дією ділення)
— Чи можна тепер відповісти на питання задачі? (Так)
— Складіть план розв’язання задачі. (Першою дією дізнаємося про кількість коробок з писанками. Другою дією
дізнаємося про кількість коробок з крапанками. Третьою дією дізнаємося, скільки
коробок вийшло у май¬стринь.)
Після складання плану розв’язання учні записують розв’язання
самостійно.
Розв’язання
1) 140 : 20 = 7 (кор.) — з писанками;
2) 150 : 30 = 5 (кор.) — з крапанками;
3) 7 + 5 = 12 (кор.)
Відповідь: 12 коробок вийшло у
майстринь.
ДОМАШНЄ
ЗАВДАННЯ
С. 128, завдання 836.
Читання
Казка Братів
Грімм «Пані метелиця»
Виразно читаємо
першу половину казки
Немає коментарів:
Дописати коментар