Вчитель початкових класів

Вчитель початкових класів
Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Початкова школа - своєрідна перша нота шкільного життя Що може буть дорожче, ніж дитя, Якого любиш ти до забуття? Але піднять його на власні ноги - для цього треба все життя

четвер, 19 березня 2020 р.

Дистанційне навчання


П 'ятниця 20.03
Природознавство
Тема.  Гриби - живі організми. Будова грибів.
Опрацювати параграф 47
Гриби – це тварини чи рослини?
Вчені – мікрологи дійшли висновку, що гриби це представники особливого царства. Але вони мають у собі ознаки  і рослин, і тварин.
Гриби -  мають форму, розмножуються, живляться, ростуть, дихають, гинуть.


Царство Грибів – велика родина.
Перший вид цього царства – це шапинкові гриби
Будова гриба – шапинка, ніжка, грибниця.
Чим живляться гриби?
Відмерлими рештками рослин і тварин
У Царстві Грибів  є і гриби-паразити, які паразитують на рослинах.
Сажкові гриби – на кукурудзі.
Фітофтора  - на картоплі, помідорах.
Цвіль – також гриб.
Люди навчилися використовувати цвіль:  з неї виготовляють ліки.
Висновки
Гриби – це окрема група організмів.
Гриби живляться готовими поживними речовинами, як тварини, але ростуть і ведуть прикріплений спосіб життя , як рослини.

Д / з опрацювати у підручнику с 124-125


Математика   
Тема . Ділення круглого числа на кругле способом добору(90 :30)
Робота за підручником (с. 127)
                Завдання 829. Підготовча вправа (усно)
Учні обчислюють значення виразів. До кожної рівності на ділення складають рівність на множення.
35 : 7 = 5             30 : 10 = 3               60 : 6 = 10
5•7 = 35               3•10 = 30                10•6 = 60
                Завдання 830.  усно
Учні читають пояснення про ділення круглих чисел способом добору. Наприклад’.
90 : 30 = ?
30 • 1 = 30 — число 1 не підходить;
30 • 2 = 60 — число 2 не підходить;
30 • 3 = 90 — число 3 підходить.
Отже, 90 : 30 = 3.
Висновок. Щоб поділити 90 на ЗО, потрібно дібрати таке число, яке в добутку з числом ЗО дасть число 90.
                Завдання 831. Усне виконання завдання з коментуванням
                 Завдання 832
Учні  виконують ділення способом добору.
80 : 20 = 4              40 : 10 = 4        80 : 40 = 2             40 : 20 = 2
                Завдання 833.   (за бажанням)
— З чисел 5; 6; 10; 15; 20; 35 випишіть ті, для яких істинними є нерівності:
30 : а > 2                    80 : а < 5        60 - а < 50
а = 5; 6; 10                 а = 20               а = 15; 20; 35

75: а> 10                    45 + а>40                                400:а<35
а = 5                        а = 5; 6; 10; 15; 20; 35             а = 20
                Завдання 835
— Повторіть питання задачі.
— Що треба знати, щоб відповісти на питання задачі? (Потрібно знати два числові значення: 1 — кількість коробок з писанками (невідомо), та 2 — кількість коробок з крапанками (невідомо).)
— Якою арифметичною дією відповімо на питання задачі? (Дією додавання.)
— Чи можна відразу відповісти на питання задачі? (Ні, нам невідомо: 1 — кількість коробок з писанками та 2 — кількість коробок з крапанками.)
— Що треба знати, щоб знайти кількість коробок з писанками? (Треба знати два числові значення: 1 — загальну кількість писанок (відомо — 140), та 2 — кількість писанок у одній коробці (відомо — 20 шт.))
— Якою арифметичною дією відповімо на це питання? (Дією ділення)
— Чи зможемо ми тепер відповісти на питання задачі? (Ні, ми не знаємо кількість коробок з крапанками.)
— Що треба знати, щоб знайти кількість коробок з крапанками? (Треба знати два числові значення: 1 — загальну кількість крапанок (відомо — 150) та 2 — кількість крапанок у одній коробці (відомо — 30 шт.).)
— Якою арифметичною дією відповімо на це питання? (Дією ділення)
— Чи можна тепер відповісти на питання задачі? (Так)
— Складіть план розв’язання задачі. (Першою дією дізнаємося про кількість коробок з писанками. Другою дією дізнаємося про кількість коробок з крапанками. Третьою дією дізнаємося, скільки коробок вийшло у май¬стринь.)
Після складання плану розв’язання учні записують розв’язання самостійно.
                Розв’язання
1) 140 : 20 = 7 (кор.) — з писанками;
2) 150 : 30 = 5 (кор.) — з крапанками;
3) 7 + 5 = 12 (кор.)
                Відповідь: 12 коробок вийшло у майстринь.
 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
С. 128, завдання 836.

Читання
Казка Братів Грімм «Пані метелиця»
Виразно читаємо першу половину казки



Немає коментарів:

Дописати коментар