Вчитель початкових класів

Вчитель початкових класів
Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Початкова школа - своєрідна перша нота шкільного життя Що може буть дорожче, ніж дитя, Якого любиш ти до забуття? Але піднять його на власні ноги - для цього треба все життя

понеділок, 28 березня 2022 р.

Дистанційне навчання 28.03.2022

 Українська мова

Тема  Букви Бб. Письмо малої  букви б. Послідовність дій.

Сьогодні на уроці ми закріпимо  букви Б б .

крок 1  Розчитування .

  

крок 2  Прочитай. Знайди слова у яких три склади
 хліб     булка     болото     бу-тер-брод
краб     білка     борода     бу-тер-бро-дик

 крок 3  прочитай речення 

 Я готую бутерброд 

Що мені потрібно? Продовж ряд....
       ...
крок 4 Установи послідовністьдій за малюнком 
 Я кладу лист салату на хліб.
Я беру скибку хліба.
Я кладу сир і ковбасу на лист салату. 
Я їм бутерброд. Смачно!
Я на-ма-щу-ю масло на хліб.
 крок 5   Письмо малої букви б і великої Б у зошиті с. 4
 Мала буква б («бе») складається з двох елементів: овалу і прямої лінії з плавним поворотом праворуч угорі.
Пояснення написання рукописної малої букви б.
 Починаємо писати нижче верхньої рядкової лінії, ведемо вгору, заокруглюємо в лівий овал, не відриваючи ручки, ведемо вгору до надрядкової лінії пряму подовжену похилу лінію з плавним поворотом праворуч. 
    


  Вправи для пальчиків. 
1) Прапорець в руці я маю,   2) Пальчиками перебираємо,      3) Курчатка                                                                                                                                                   клюють
    Ним я весело гойдаю.            Ланцюжок сплітаємо.                   зернятка.


Написання речення  Бабо, оса!

 Аналіз самостійно записаного речення, зіставлення із зразком, виправлення допущених помилок.

Дякую за роботу!!!


Руханка  


 

Математика

Тема Куб. Куля. Циліндр.

— Сьогодні на уроці ми познайомимось з об’ємними геометричними фігурами, будемо удосконалювати обчислювальні навички, вміння складати і розв’язувати задачі і приклади за малюнками
 — Які ви знаєте геометричні фігури?
— Які фігури можна назвати одним словом — многокутники?
— У яких фігур немає кутів?

Назвіть фігури, які ви бачите. Ці фігури називають плоскими, бо вони лежать, їх не можна вхопити.

Хто знає, як називаються ці фігури? Це об’ємні геометричні фігури. Як видумаєте, чому їх називають об’ємними? (Відповіді учнів). (Вони займають певне місце — об’єм).

Назвіть предмети, подібні на куб, циліндр. (Учні наводять приклади).

2. Первинне закріплення

Розгляньте малюнок.

— Які предмети на малюнку мають форму кулі? (Повітряні кульки, м’яч, акваріум.)
— Що має форму куба? (Ящик, торт, іграшкові кубики.)
— Які предмети нагадують циліндр? (Барабан, ваза, коробочка під пінгвіном, головний
убір має навіть назву «циліндр».)


 


Робота у підручнику № 1/93

   Зі скількох кубиків складено кожну башту? Яка башта має найбільше кубиків? А яка най­менше?

      *На скільки більше блакитних кубиків, ніж жовтих?

 

№ 2/93

      Розгляньте об’ємні фігури ліворуч. Прочитайте їх назви.

      На які предмети схожі об’ємні фігури? (Підказка праворуч.)

   *Доповніть перелік іншими предметами, що мають форму куба, кулі, циліндра (які вас ото­чують).

      Чим відрізняється куб від кулі? Куля від циліндра? Куб від циліндра?


Робота в зошиті. С. 29, № 2.

   Прочитайте опорні слова в таблиці. Доповніть ці слова числовими даними. Про що запитується в задачі?

      Для чого використовують воду у лійках?

      Запишіть розв’язання задачі і сформулюйте відповідь.

Робота в зошиті. С. 29, № 3.

      Що зображено? Скільки кубів? Скільки куль?

   Сформулюйте запитання, пам’ятаючи: якщо стрілка йде від меншого числа/кількості до біль­шого, то запитання буде «На скільки менше... ?».

Підведення підсумків уроку. 

Що нового дізналися на уроці?

— Із якими новими геометричними фігурами ви познайомилися? 

 



Немає коментарів:

Дописати коментар