Вчитель початкових класів

Вчитель початкових класів
Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Початкова школа - своєрідна перша нота шкільного життя Що може буть дорожче, ніж дитя, Якого любиш ти до забуття? Але піднять його на власні ноги - для цього треба все життя

середа, 16 березня 2022 р.

Дистанційне навчання 16.03- 17.03 2022р

 Українська мова

Тема: Звук [ф], позначення його буквою «еф». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів.

 — Сьогодні ми вивчимо звук [ф], позначення його буквою «еф».

— Подивіться уважно і прислухайтесь, як вимовляємо звук [ф]. (Слід мати на увазі, що під час вимовляння нижня губа притискується до верхніх зубів, цю перешкоду розриває струмінь повітря, утворюючи шум, без будь-якого го­лосу. Якщо подати голос, то вийде дзвінкий звук [в].) Спробуйте вимовити цей звук. Який це звук? (Приголосний, глухий, твердий.)

-        Парного м’якого та парного дзвінкого в українській мові він не має. У творенні звука [ф] беруть участь губи, і тому його називають... (губним при­голосним).


 


Звук [ф] позначається буквою «еф». Велика і мала букви мають однакову форму. З яких елементів складається буква «еф»? (З двох півовалів і прямої палички між ними.)

— На що схожа буква?

        —Що це, що це за підскоки?

        Це ж у кого руки в боки?

        —Буква «еф» на довгій ніжці

        Пострибала по доріжці.

        В. Гринько

Пропоную знайти букву «еф», серед інших жителів країни Букв. Біля яких вивчених літер проживає наша нова жителька.

Робота з підручником с. 76

1.    Читання злиття у таблицях.

2.    Прочитай слова. Знайди ці предмети на малюнку.

3.     Фізкульхвилинка

) Пояснення вчителем написання рядкової букви “ф”.

- Маленька буква “ф” складається з трьох елементів: лівий овал, пряма похила подовжена паличка і правий овал.

    Пишемо овал і, як у букви “а”, ведемо вгору до верхньої рядкової лінії. Не відриваючи руки, ведемо вниз пряму похилу паличку до міжрядкової лінії. Відриваємо руку, повертаємось вгору і пишемо правий овал.



 1.  Пишемо очима.

    2. Пишемо в повітрі.

   3.  Письмо букви в зошиті.

ПІДСУМОК УРОКУ

- Яку букву ми вивчили?

- Які звуки позначає буква «еф»?

Математика 

Тема. Додавання чисел (с. 87)


крок № 1/87

      Робота з таблицею додавання одноцифрових чисел (форзац підручника).

      Розгляньте таблицю додавання чисел. Як її утворили?

      Розкажіть таблицю додавання числа 6. Скористайтеся нею у процесі обчислень.

крок № 2/87

      Обчисліть суми. При обчисленні міняйте місцями доданки. Які результати ви отримаєте?

      Прочитайте висновок Мудрика. Користуйтеся його порадами при обчисленнях.

крок 3. Робота в зошиті. С. 23, № 1.

      Яку математичну дію ви виконували в кожному завданні?

Робота в зошиті. С. 23, № 2.

      Як швидше, «мудріше» можна було справитися із завданням?

крок № 5/87

      Складання й розв’язування задач на дві, три дії додавання за малюнком.

Робота в зошиті. С. 23, № 4.

      Повторення назв днів тижня. Робота з елементами календаря.

Додаткове завдання. Якщо сьогодні середа, 16 березня, то яке число буде в суботу на цьо­му тижні? (Можна запропонувати учням й інші подібні завдання.)


ЯДС

Тема. Які є професії? Ким працюють мої батьки?

Перегляньте відео

   

ТЕО

Тема.  Виготовлення аплікації « Здоровий зубчик,білий зубчик»    

  
 

ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ!!!!


Немає коментарів:

Дописати коментар