Українська мова
Тема: Звук [ф],
позначення його буквою «еф». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів.
— Подивіться уважно і прислухайтесь, як вимовляємо звук [ф]. (Слід
мати на увазі, що під час вимовляння нижня губа притискується до верхніх зубів,
цю перешкоду розриває струмінь повітря, утворюючи шум, без будь-якого голосу.
Якщо подати голос, то вийде дзвінкий звук [в].) Спробуйте вимовити цей звук. Який це звук? (Приголосний,
глухий, твердий.)
-
Парного м’якого та
парного дзвінкого в українській мові він не має. У творенні звука [ф] беруть
участь губи, і тому його називають... (губним приголосним).
— Звук [ф] позначається
буквою «еф». Велика і мала букви мають однакову форму. З яких елементів
складається буква «еф»? (З двох півовалів і прямої палички між ними.)
— На що схожа буква?
—Що це, що це за підскоки?
Це ж у кого руки в боки?
—Буква «еф» на довгій ніжці
Пострибала по доріжці.
В.
Гринько
— Пропоную знайти букву «еф», серед інших жителів країни Букв. Біля яких
вивчених літер проживає наша нова жителька.
Робота з підручником с. 76
2. Прочитай слова. Знайди ці предмети на малюнку.
3. Фізкульхвилинка
) Пояснення вчителем написання рядкової букви “ф”.
- Маленька буква “ф” складається з трьох елементів: лівий овал, пряма похила
подовжена паличка і правий овал.
Пишемо овал і, як у букви “а”,
ведемо вгору до верхньої рядкової лінії. Не відриваючи руки, ведемо вниз пряму
похилу паличку до міжрядкової лінії. Відриваємо руку, повертаємось вгору і
пишемо правий овал.
1. Пишемо очима.
2. Пишемо в повітрі.
3. Письмо букви в зошиті.
ПІДСУМОК УРОКУ
- Яку букву ми вивчили?
- Які звуки позначає буква «еф»?
Математика
крок № 1/87
•
Робота з таблицею додавання
одноцифрових чисел (форзац підручника).
•
Розгляньте таблицю додавання
чисел. Як її утворили?
• Розкажіть таблицю додавання числа 6. Скористайтеся нею у процесі
обчислень.
крок № 2/87
•
Обчисліть суми. При обчисленні
міняйте місцями доданки. Які результати ви отримаєте?
•
Прочитайте висновок Мудрика.
Користуйтеся його порадами при обчисленнях.
крок 3. Робота в зошиті. С. 23, № 1.
•
Яку математичну дію ви виконували
в кожному завданні?
Робота в зошиті. С. 23, № 2.
• Як швидше, «мудріше» можна було справитися із завданням?
крок № 5/87
• Складання й розв’язування задач на дві, три дії додавання за малюнком.
Робота в зошиті. С. 23, № 4.
• Повторення назв днів тижня. Робота з елементами календаря.
Додаткове завдання. Якщо сьогодні середа, 16 березня, то яке число буде в суботу на цьому тижні? (Можна запропонувати учням й інші подібні завдання.)
ЯДС
Тема. Які є професії? Ким працюють мої батьки?
Перегляньте відео
Немає коментарів:
Дописати коментар