Вчитель початкових класів

Вчитель початкових класів
Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Початкова школа - своєрідна перша нота шкільного життя Що може буть дорожче, ніж дитя, Якого любиш ти до забуття? Але піднять його на власні ноги - для цього треба все життя

середа, 23 лютого 2022 р.

Дистанційне навчання 23.02.2022

 Українська мова 

Тема. Закріплення звукових значень букви «це». Читання слів.

- На сьогоднішньому уроці ми продовжуємо з вами вивчати букву це, і  прочитаємо  казку "Цукерковий дощ"

1.Робота над чистомовкою.

ЦЕ-ЦЕ-ЦЕ – гаряче сонце.

ЦЯ-ЦЯ-ЦЯ – широка вулиця.

ЦУ-ЦУ-ЦУ – дорога до палацу.

ЕЦЬ-ЕЦЬ-ЕЦЬ – новий олівець.

ЦІ-ЦІ-ЦІ – гострі ножиці.


  2.   - Діти, пригадайте, яку букву ми вивчали на минулому уроці?!

 (Букву «це»).

    - Які звуки вона позначає? (Звуки [ц], [ц']).

     Читання слів у колонках (с.75) 

 -  Прочитайте слова, зверніть увагу на наголоси.

3.  Приготуйтеся уважно слухати казку.

   

-  Про що розповідається в тексті?

4. Читання казки с. 75

Як ви думаєте, що було далі?.... 

Робота в друкованому зошиті 

Пропишіть рядочки Ц, Цц, буквосполучення Ца,Цо,ЦУ 

Підсумок уроку

- Ви – справжні молодці! Дякую за співпрацю на уроці.

Математика

Тема. Зміна суми від зміни доданка

1. Підготовчі вправи.

      Полічіть від 1 до 10, від 10 до 1.

      Назвіть число, що на 1 більше за 5, 8, 9.

      Прочитайте рівності 5 + 2 = 7, 5 + 3 = 8.

 Назвіть перші і другі доданки, назвіть суми. Чим схожі і чим відмінні ці рівності?


№ 1/85

      Обчисліть вирази в першому стовпчику.

   Допишіть доданки в другому стовпчику. Обчисліть. Як змінювався другий доданок? Як зміни­лася сума?

      Обчисліть вирази в третьому стовпчику.

   Допишіть доданки в четвертому стовпчику. Обчисліть. Як змінювався другий доданок? Як змі­нилася сума? Яка закономірність?

Загальний висновок. Якщо доданки змінюються, то й змінюється сума, результат їх додавання. Якщо один доданок не змінюється, а інший збільшується, то й сума збільшиться.


Робота в зошиті. с. 21 № 2

  Прослідкуйте, який зв’язок існує між першим і другим виразом стовпчика. (Другий і третій доданок у першому виразі замінили їх сумою .)

      Аналогічно виконайте дії в другому і третьому стовпчиках.

Робота в зошиті. С. 21, № 3.

      Складання й розв’язування задачі на знаходження суми за коротким записом тексту задачі.

      Сформулюйте повне запитання до задачі і повну відповідь.

  Диференційоване завдання. Складіть задачу про інші предмети, щоб її розв’язання було таким самим.

Підсумок уроку. Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів.

ЯДС (ТЕО)

Тема. Виготовлення аплікації « Мчать машини по дорозі» 



Немає коментарів:

Дописати коментар