Українська мова
Тема. Закріплення звукових значень букви «це». Читання слів.
- На сьогоднішньому уроці ми продовжуємо з вами вивчати букву це, і прочитаємо казку "Цукерковий дощ"
ЦЕ-ЦЕ-ЦЕ – гаряче сонце.
ЦЯ-ЦЯ-ЦЯ – широка вулиця.
ЦУ-ЦУ-ЦУ – дорога до палацу.
ЕЦЬ-ЕЦЬ-ЕЦЬ – новий олівець.
ЦІ-ЦІ-ЦІ – гострі ножиці.
2. - Діти, пригадайте, яку букву ми
вивчали на минулому уроці?!
(Букву «це»).
- Які звуки вона позначає? (Звуки
[ц], [ц']).
Читання слів у колонках (с.75)
- Прочитайте слова, зверніть увагу на наголоси.
3. Приготуйтеся уважно слухати казку.
- Про що розповідається в тексті?
4. Читання казки с. 75
Як ви думаєте, що було далі?....
Робота в друкованому зошиті
Підсумок уроку
- Ви – справжні молодці! Дякую за співпрацю на уроці.
Математика
Тема. Зміна суми від зміни доданка
1. Підготовчі вправи.
•
Полічіть від 1 до 10, від 10 до 1.
•
Назвіть число, що на 1 більше за
5, 8, 9.
• Прочитайте рівності 5 + 2 = 7, 5 + 3 = 8.
Назвіть перші і другі доданки, назвіть суми. Чим схожі і чим відмінні ці рівності?
№ 1/85
•
Обчисліть вирази в першому
стовпчику.
•
Допишіть доданки в другому
стовпчику. Обчисліть. Як змінювався другий доданок? Як змінилася сума?
•
Обчисліть вирази в третьому
стовпчику.
•
Допишіть доданки в четвертому стовпчику.
Обчисліть. Як змінювався другий доданок? Як змінилася сума? Яка
закономірність?
Загальний
висновок. Якщо доданки змінюються, то й змінюється сума, результат їх додавання.
Якщо один доданок не змінюється, а інший збільшується, то й сума збільшиться.
Робота в зошиті. с. 21 № 2
•
Прослідкуйте, який
зв’язок існує між першим і другим виразом стовпчика. (Другий і
третій доданок у першому виразі замінили їх сумою .)
• Аналогічно виконайте дії в другому і третьому стовпчиках.
Робота в зошиті. С. 21, № 3.
•
Складання й розв’язування задачі
на знаходження суми за коротким записом тексту задачі.
•
Сформулюйте повне запитання до
задачі і повну відповідь.
• Диференційоване завдання.
Складіть задачу про інші предмети, щоб її розв’язання було таким самим.
Підсумок уроку. Рефлексія
навчально-пізнавальної діяльності учнів.
ЯДС (ТЕО)
Тема. Виготовлення аплікації « Мчать машини по дорозі»
Немає коментарів:
Дописати коментар