Українська мова
Тема М’який приголосний звук [й]. Звуковий аналіз слів. Слова — назви ознак.
- Сьогодні ми продовжимо вивчати м’який приголосний звук [й].
крок 1. Розчитування за складовою таблицею та схемою с. 61
крок 2. Робота з підручником (ст. 61)
А) читання слів (завдання 2)
- Що зображено
на малюнках?
- Доберіть
слова, назви – ознак цих предметів з тих, що ми щойно прочитали.
- Доберіть
свої слова – ознаки цим предметам.
Б) Робота на
завданням № 3.
- Розгляньте
стовпчики зі словами.
- На яке
питання відповідають слова 1-го стовпчика? 2-го? 3-го?
- Назвіть
кольори предметів.
- Які предмети можуть
знаходитися в останньому стовпчику? (Діти називають слова, добирають до них
ознаку.)
крок 3 Добери слова до малюнків.
Вовк –сірий, голодний;
Шарф – довгий, теплий;
Дуб – високий, зелений;
Сніговик – холодний, білий.
Завдання 2. Назви
кольори предметів. Подумай, які малюнки можуть бути в останньому стовпчику?
Робота в зошиті з друкованою основою (стор. 45)
1 рядок – друкуємо велику літеру Й.
2 рядок – друкуємо речення : У Йосипа йогурт.
3 рядок – самостійно друкуємо речення : У Йосипа
йогурт.
4 рядок – письмо лівого півовала.
Математика
• Спочатку прочитайте, що у завданні відоме, а що необхідно обчислити.
Заповніть таблицю. Яку арифметичну дію будемо виконувати?
№ 2.
•
Слухання умови задачі (читають батьки).
•
Доповнення запитання до задачі.
• Напівсамостійне записування розв’язання задачі (допомога буде потрібна лише окремим учням).
№ 3.
•
Повторіть, що значить «більше на ... »; «менше
на ... ». Якими діями знаходимо результат збільшення/зменшення числа на кілька одиниць?
• Заповнення таблиці. Виконання дій додавання й віднімання.
№ 4.
•
Що зображено? Яка довжина відрізка
АВ? Довжина якого відрізка також відома? Яка його довжина?
•
Над яким відрізком стоїть знак
питання? Що це значить?
• Якою математичною дією розв’яжемо задачу? Запишіть дію, обчислення і
відповідь.
• Робота в зошиті. С. 14, № 5 (за бажанням).
Немає коментарів:
Дописати коментар