Вчитель початкових класів

Вчитель початкових класів
Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Початкова школа - своєрідна перша нота шкільного життя Що може буть дорожче, ніж дитя, Якого любиш ти до забуття? Але піднять його на власні ноги - для цього треба все життя

пʼятниця, 11 лютого 2022 р.

Дистанційне навчання 11.02.2022

 Українська мова

Тема М’який приголосний звук [й]. Звуковий аналіз слів. Слова — назви ознак.

- Сьогодні ми продовжимо вивчати  м’який приголосний звук [й]. 

 крок 1.    Розчитування за складовою таблицею та схемою  с. 61 

крок 2.    Робота з підручником (ст. 61) 

А) читання слів (завдання 2)

- Що зображено на малюнках?

- Доберіть слова, назви – ознак цих предметів з тих, що ми щойно прочитали.

- Доберіть свої слова – ознаки цим предметам.

Б) Робота на завданням № 3.

- Розгляньте стовпчики зі словами.

- На яке питання відповідають слова 1-го стовпчика? 2-го? 3-го?

- Назвіть кольори предметів.

- Які предмети можуть знаходитися в останньому стовпчику? (Діти називають слова, добирають до них ознаку.)

крок 3  Добери слова до малюнків.

Вовк –сірий, голодний; 

Шарф – довгий, теплий;

Дуб – високий, зелений;

Сніговик – холодний, білий.

Завдання 2. Назви кольори предметів. Подумай, які малюнки можуть бути в останньому стовпчику?

Робота в зошиті з друкованою основою (стор. 45)

1 рядок – друкуємо велику літеру Й.

2 рядок – друкуємо речення : У Йосипа йогурт.

3 рядок – самостійно друкуємо речення : У Йосипа йогурт.

4 рядок – письмо лівого півовала.

Математика 

Тема Назви чисел при відніманні
- Сьогодні ми на уроці вивчемо назви чисел при відніманні
 Перегляньте відео 
 
  
Робота в зошиті. С. 14, № 1.

   Спочатку прочитайте, що у завданні відоме, а що необхідно обчислити. Заповніть таблицю. Яку арифметичну дію будемо виконувати?

№ 2.

   Слухання умови задачі (читають батьки).

   Доповнення запитання до задачі.

   Напівсамостійне записування розв’язання задачі (допомога буде потрібна лише окремим учням). 

№ 3.

   Повторіть, що значить «більше на ... »; «менше на ... ». Якими діями знаходимо результат збільшення/зменшення числа на кілька одиниць?

   Заповнення таблиці. Виконання дій додавання й віднімання.

 № 4.

   Що зображено? Яка довжина відрізка АВ? Довжина якого відрізка також відома? Яка його дов­жина?

   Над яким відрізком стоїть знак питання? Що це значить?

   Якою математичною дією розв’яжемо задачу? Запишіть дію, обчислення і відповідь.

   Робота в зошиті. С. 14, № 5 (за бажанням).


ЯДС  

Тема Які є види спорту?
  




Немає коментарів:

Дописати коментар