Вчитель початкових класів

Вчитель початкових класів
Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Початкова школа - своєрідна перша нота шкільного життя Що може буть дорожче, ніж дитя, Якого любиш ти до забуття? Але піднять його на власні ноги - для цього треба все життя

неділя, 14 березня 2021 р.

Дистанційне навчання 15.03

 Читання 

Тема. НЕЛЯ ШЕЙКО-МЕДВЕДЄВА. ЛИСИЦЯ, ЩО ВПАЛА З НЕБА

 (П’єса-казка на 2 дії)

ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ 

— Прочитайте уривок із вірша.

Затихнув гомін. В залі згасло світло, 

І в раз, заполонивши всі чуття, 

Розсунулась завіса... 

І розквітло життя — мов казка, 

Й казка — мов життя. 

— Що показують у театрі? 

— Що таке п’єса? 

— Чим вона відрізняється від творів інших жанрів? 

— Які особливості побудови п’єси? 

— Які п’єси ви читали?

— Продовжте речення: «Щоб показати п’єсу на сцені, потрібно...».

Ознайомлення з автором

— Неля Шейко-Медведєва — українська письменниця, із творчістю якої ми поки що не знайомилися. Це сучасна письменниця, яка пише переважно для дітей. Народилася вона в Бориславі на Львівщині, закінчила Львівськийуніверситет. Зараз живе й працює в Києві. Її твори залюбки читають дорослі й діти.

СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Ст 123 стаття «П'эса-казка» ,  прочитати та дати відповіді на запитання.
  2. Опрацювання першої дії п'єси Н. Шейко-Медведєвої „Лисиця, що впала з неба

 Підготовка до читання п'єси вголос.

— Як ви вважаєте, між ким відбуватимуться дії твору?

— Що ви знаєте про цих тварин?

— Продовжте думку:

хитрий, як...; покірний, як...; страшний, як...; впертий, як...; боязкий, як...

— Сьогодні ми маємо можливість перевірити правдивість цих сталих виразів. 

  1. Читання твору.
  2.  Перевірка сприймання.

— Які дійові особи зустрічаються у п’єсі?

— Коли і як з’явилася Лисиця?

— Як вона розмовляє з Вовком?

— Чому Вовк захищає Лисицю?

  1.  Робота над виразністю читання.

— Які речення за метою висловлювання зустрічаються в тексті найчастіше? Зачитайте кілька окличних речень; питальних.

— Як потрібно читати слова або речення, подані в дужках?

6.  Самостійне читання першої дії п'єси учнями (спочатку — повільно, а потім, після кожної вказівки вчителя,— дедалі швидше й швидше; кінцівку — скоромовкою).

7.  Гра „Хто швидше ?”.

Знайти слова:

• Вовка: „Постривайте! А останнє слово?”.

• Лисиці: „Ати, я бачу, розумна пташка...”.

• Ворони: „Недобрий, а дурний!”.

— Чи сподобалася вам п’єса? Чим саме?

— Чи хотіли б ви дізнатися, що сталося з героями далі?-

— Від чого автор застерігає читачів?

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Самостійне мовчазне читання другої дії п’єси учнями.

 Перевірка сприймання.

— Де відбуваються події другої дії?

— Скільки у ній дійових осіб? Хто вони?

— Чи з’явилися нові дійові особи?

 

 Математика

Тема. Знаходження числа за значенням його дробу.

 - Сьогодні ми будемо вчитися знаходити число за значенням дробу.

1.     Каліграфічна хвилинка

Температура на поверхні Сонця становить 5500 градусів, а в центрі – 15 мільйонів градусів.

            * Запишіть каліграфічно числа, що вказують на температуру Сонця.

             *Записані числа зменшіть у 100 разів.

2.     Завдання   867

Зразок:  1 доба = 24 год   24 : 3 = 8 год 

    7 год   

 Завдання 868

Розглянь малюнок і поясни розв’язання задачі.

Заасфальтували  дороги, що становить 15 км. Яка довжина всієї дороги?

Розв’ язання.

1) Скільки кілометрів в    дороги?

15 : 3 = 5 (км)

2) Яка довжина всієї дороги?

5 5= 25 (км)

Запишемо виразом: 15 : 3 5 = 25 (км)

Відповідь: довжина всієї дороги 25 км.

 Щоб знайти число за значенням його дробу, треба це значення поділити на чисельник і результат помножити на знаменник.

4.     Завдання 869

 Зразок    = 27          27 : 1 * 5= 135

5.     Задача 870 розв язати самостійно

6.     Домашнє завдання  № 874, № 875

Українська мова

Тема.  Робота з деформованим тестом «Ласунка»

 Крок 1.

Добрий день вам, любі  хлопці та дівчата.

На уроці мови  рада вас вітати.

Будемо над текстом  дружно  працювати.

Вдосконалювать його та  редагувати.

Крок 2.

1. Повторення про текст, його будову.

- Що таке текст?

- Які бувають тексти?

- Що можна дібрати до тексту?

- З яких частин складається текст?

          - Чи буде досконалим текст, якщо відсутня хоча б одна його частина?

- Що означає редагувати текст?

- Коли виникає необхідність редагувати текст?

- На що потрібно звертати увагу, щоб текст був досконалим?

2. Робота над темою уроку.

      а)  Робота над загадкою:

Ой, яка ж вона гарненька,

Пишнохвоста і руденька,
Не звірятко – просто диво.
Невгамовне, пустотливе.
 Вгору – вниз, на гілку, з гілки

 Хто це буде, діти? 

                                                

-  Хто з вас бачив білочку?

-  Що ви знаєте про білочку?

-  Де можна її зустріти?

Довідкове бюро:

 

  Білка — справжній повітряний акробат. Завдяки чіпким кігтикам вона легко лазить по деревах. Спритно перестрибувати з дерева на де­рево білці допомагає довгий пухнастий хвіст.

Білка — невелика тварина, довжина тіла 20—30 см. Хутро в неї рудого кольору. Житло білка влаштовує в дуплах.

 

 Живиться білка насінням хвойних дерев, яке дістає із шишок, жо­лудями, горіхами, грибами, ягодами, яблуками. Поїдає також комах, розорює гнізда птахів і їсть яйця та пташенят. На зиму білка робить за­паси.

   Білка — цінний хутровий звір. Але білок в Україні небагато, оскільки в на­ших лісах для них мало кормів. Тому білок потрібно охороняти .

  Крок 3.

  Читання деформованого тексту.

Найбільше любила білочка цукор. За це і прозвали її Ласункою. Вона частенько ходила на прогулянку, але далі високої сосни не йшла. 

Жваву білочку звали Ласункою. Потрапила вона до нас ранньої осені ще маленьким кумедним білченям. 

Одного весняного вечора вона не повернулася додому. Всі дуже зажурилися, бо думали, що вона нас покинула. 

Прийшла весна, зійшов сніг, вкрилася земля травою і квітами. Ласунка стала дорослою білкою.

Минуло кілька днів. Ласунка знову зникла і тепер уже назавжди. 

Другого вечора Ласунка з’явилася. Вона кинулася до нас і як завжди попросила цукру.         

Бесіда після прочитаного.

·             Про кого цей текст?

·             Чому білку прозвали Ласункою?

·             Коли білка потрапила до дітей?

·             Якою вона була?

·             Якою стала білка, коли прийшла весна?

·             Що трапилося одного весняного вечора?

·             Що сталося через кілька днів?

·             Чи правильно побудований цей текст?

·             Що потрібно зробити, щоб його вдосконалити?

       Крок 4. Самостійна робота учнів .

- Спишіть текст, правильно розмістивши абзаци і дайте назву цьому тексту.

 

 





Немає коментарів:

Дописати коментар