1.
Простежити
залежність і продовжити ряд чисел.
1, 3, 5, …
2.
Записати в квадратах числа, менші від 4; в трикутниках
– більші від 4, але менші від 8; в кружечках – більші від 8.
|
|
||||||||||||||
|
|||||||||||||||
3.
Подані
числа записати в порядку зростання.
17, 10, 7, 0, 1.
4.
Записати
одноцифрові числа.
5.
Записати
результати таблиці додавання числа 8.
6.
Записативсі
числа другого десятка.
7.
Записати
всі парні числа другого десятка.
8.
Записати
всі непарні числа другого десятка.
9.
Із числового ряду виписати тільки круглі
двоцифрові числа.
17, 32, 40, 26, 36, 30, 25, 70, 84, 80, 29, 90.
10.
Записати числа, які передують даним.
9 4 7 5 2 10
11.
Записати числа, які йдуть за даними числами у
натуральному ряді.
2 5 4 7 6 9 10
12.
Збільшити
кожне число на 10. Записати відповіді.
3, 2, 5, 4, 7, 6, 8, 1,10.
13.
Подані
числа записати у порядку спадання. Підкреслити «зайве» число.
На які дві групи можна розбити решту чисел?
22,40, 14, 67,60, 54,90, 6, 88, 74.
14.
Подані
числа розташувати у порядку зростання, збільшуючи на 1.
67, 34, 9, 23, 78, 72, 31, 10.
15.
Простежити залежність і продовжити рядок.
1, 10, 2, 20, 3, …
16.
Записати
всі двоцифрові числа, які мають 5 одиниць.
17.
Записати
всі двоцифрові числа, які можні скласти із цифр 2, 6, 9.
18.
Записати
всі двоцифрові числа, які мають 7 десятків.
19.
Записати три сімки, дві четвірки, одну шістку, три дев’ятки; знайти їх
суму і записати результат.
20.
Записати
результати дій.
36+4 40-8 32+5
37-7 30-9 21+6
21.
Записати
результати таблиці множення числа 2.
22.
Помножити 2 на числа 4, 8, 3, 9, 5, 6. Записати результати.
23.
Протягом
однієї хвилини вчитель демонструє числовий ряд. Потім закриває його і пропонує
дітям записати тільки двоцифрові числа.
5, 12, 41, 3, 6, 8, 32, 19.
24.
Записати всі числа, більші за 23, але менші за 32.
25.
Записати числа, визначити, за якими ознаками
їх поділили на дві групи.
15, 65, 45, 85
та 27, 57, 97, 47.
26.
Записати
числа, подумати, на які дві групи їх можна поділити.
15, 24, 25, 28, 30, 32, 35, 36, 40.
27.
Перший
гвинтокрил збудував інженер Юр’єв 98 років тому. Зараз за його схемою будують
сучасні вертольоти по всьому світові.
-
Запишіть охайно число, що вказує на кількість
років тому збудували вертоліт.
-
Записане число зменшити у два рази.
-
Розкласти
записані числа на суму розрядних доданків.
28.
На
півночі, в Якутії, температура взимку
становить -71 градус.
-
Записати
число, що вказує на температуру.
-
Знайти
суму чисел розрядних одиниць у числі 71.
-
Збільшити
71 на 10 і записати різні варіанти чисел,
які можуть утворитися з цих цифр.
29.
Каліграфічно
записати числа. За алфавітом визначити, яке слово записано.
2,1,23,15,12,3,30,11,18,1.
(Батьківщина)
30. Серед поданих чисел виписати тільки ті числа, які є
результатами таблиці множення числа 3.
6,
10, 9, 19, 12, 14, 15, 16, 18, 24, 27.
31.
Записати
каліграфічно числа. Переставити одне число в ряді так, щоб усі числа в ряді
були розташовані в певному порядку.
20,
17, 14, 5, 11, 8, 2.
32.
Записати
тільки ті числа, які діляться на 3.
6,
10. 12, 14. 18. 20. 24, 26, 27.
33.
Записати
числа, що не діляться на 4.
12,
14, 15, 20, 21, 26, 28, 30, 36.
34.
Пригадати
казки, в яких зустрічаються числа. Записати ці цифри в рядок. Які двоцифрові
числа можна утворити з поданих цифр? Записати їх.
35.
У
Парижі поставлено пам’ятник сенбернару, який врятував під час снігових заметів
в Альпах 41 людину.
-Записати число, що вказує на кількість людей, що
врятував сенбернар під час снігових заметів;
-
знайти
суму цифр числа 41;
-
знайти
добуток цифр числа 41.
36.
Кріт
може за одну ніч прорити тунель довжиною 76 метрів .
-
Записати
каліграфічно число, що вказує на кількість метрів, що може прорити кріт за одну
ніч;
-
записати наступне і попереднє число до цього числа;
-
збільшити
кожне число на 20.
37.
У тілі дорослої людини близько 75км нервів.
-
Записати
каліграфічно число, що вказує на кількість кілометрів нервів у тілі дорослої
людини;
-
записане
число зменшити на 70;
-
записати наступне і попереднє число до цього числа.
Немає коментарів:
Дописати коментар