Вчитель початкових класів

Вчитель початкових класів
Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Початкова школа - своєрідна перша нота шкільного життя Що може буть дорожче, ніж дитя, Якого любиш ти до забуття? Але піднять його на власні ноги - для цього треба все життя

вівторок, 3 травня 2022 р.

03.05.2022

 Українська мова

Тема. Буква ь. Письмо слів з буквою ь. Змінюю слова: “один-багато”

Завдання 1. Вправа “Квест-дослідження”. 

Я – не шість! Я – м’який знак!

 Це повинен знати всяк. 

Я – не літера нова. Я пом’якшую слова.

 От наприклад: хміль і тінь,

 Півень, заєць, сіль і кінь. 

Далі сам подумай ти, Де ще знак м’який знайти.   

Завдання 2.  Назвіть послідовно звуки у слові тюлень.    


Який останній звук у цьому слові ? 

В українській мові є буква,яка жодного звука не позначає,а необхідна для позначення м’якості приголосних звуків. Ця буква називається “знак м’якшення”.

Завдання 3. Робота за підручником (стор.46). Читання складів.

Завдання 4. Гра "Однина - множина"

 
Завдання 5. Скільки букв у словах

 

  

 
 

Виконуємо завдання! Бажаю успіху!


ЯДС 

Тема.  Моя родина. 
Цього тижня ми будемо говорити про наші родини.
Сьогодні ми поговоримо про родину та дізнаємось, чому потрібно слухатись батьків.

Прочитай вірш у підручнику с. 109
  
Дай відповіді на запитання у підручнику.

Час руханки.

Виконай руханку із сім"єю котиків
  

Сім"я - це важливо

Подивись мультик
   
Подумай, чому родина важлива в житті кожного.

Виконай завдання в зошиті с. 45 
  


Чудовий сьогодні урок, чи не так?
 А тепер біжи відпочивати!

Немає коментарів:

Дописати коментар