Математика
Тема. Переставний закон додавання.
1. Перегляньте відео і виконай завдання
Полічити:
1 . Від 1 до 10 ,
2. В зворотньому
напрямку
3. Порівняємо
числа.
4. Розставити
числа по порядку.
3. Обчисли вирази
2+3= 4+3= 5+4= 9+0= 6-0= 8-4= 10-1=
А тепер назвіть компоненти при додаванні.
4. Робота над новим матеріалом.
1.Пояснення вчителя
Я вранці відчинила віконце для
провітрювання. Але , на жаль, надворі
був зовсім не зимовий день. Та раптом небо насупилось і до кімнати залетіло 4
сніжинки. А потім ще 2. Скільки сніжиночок разом? А може навпаки, спочатку 2, а
потім 4.Скільки тепер сніжиночок?
4+2 =6 2+4=6
А тепер назвемо компоненти при додаванні.
Так що ж вийшло? Чи змінилася сума від перестановки
доданків?
( Від перестановки
доданків сума не змінюється)
5. Фізкультхвилинка
–Завдання 1. Обчисли і порівняй
- Завдання 2.Обчисли.
7. Підсумок уроку.
На уроці всі старались, гарно, вміло працювали.
Тож прийміть ось ці дарунки –
біленькі зимові сніжинки.
Українська мова
Тема: Письмо великої букви Е.
1. Перше завдання – це навчитися сьогодні писати велику букву Е .
Перш ніж починати писати перегляньте відео.
2. Аналіз букви Е. ( схожа чи ні на друковану, з яких елементів складається – двох півовалів)
Письмо в повітрі.
Обведення букви по стрілочках. ( 2 рази )
3. Письмо в прописах.
Ми з вами виконали це завдання і можемо перестрибнути на другу крижинку.
4. Друга крижинка – перетворити друковану букву на письмову .
(останній рядок в
прописах)
5. Ось ми вже і на третій крижині. Вправа на уважність: знайти на малюнку всі букви «е», розфарбувати їх в червоний колір, порахувати і записати кількість в квадратик.
6. Молодці, діти! Ви сьогодні дуже гарно попрацювали.
Я досліджую світ
Тема СВІТ ЗАХОПЛЕНЬ
1. Сьогодні ми поговоримо про свої мрії, захоплення.
2. Вправа «Обери своє хобі».
-
Чи є серед зображених
занять ваше улюблене? Обведіть кружечком відповідне фото. Обговоріть в групах,
які є у вас спільні уподобання.
3. Визначення
слів – назв захоплень у таблиці. Читання слів уголос.
И |
М |
А |
Л |
Ю |
В |
А |
Н |
Н |
Я |
П |
Т |
О |
Д |
А |
В |
І |
В |
О |
Д |
С |
І |
Е |
Ф |
О |
К |
У |
С |
І |
Д |
І |
П |
Л |
А |
І |
С |
О |
С |
Л |
Р |
И |
М |
О |
Е |
Т |
С |
Л |
О |
К |
О |
Ш |
Н |
В |
Р |
Т |
Р |
Б |
І |
М |
У |
З |
И |
К |
А |
Т |
У |
М |
О |
Д |
Е |
Л |
Ю |
В |
А |
Н |
Н |
Я |
О |
Д |
И |
У |
Т |
Н |
І |
С |
П |
О |
А |
4. Перегляд мультфільму від тітоньки Сови «Мої домашні вихованці»
-
Як треба ставитися до
своїх домашніх улюбленців?
-
До якого виду
віднесете домашніх тварин? (До свійських).
5. Малювання фарбами. Створення чудернацьких тварин із долоньок фарбами.
Зразки малюнків.
7. Виставка творчих робіт учнів(фото-звіт)
Немає коментарів:
Дописати коментар